Oldille:
Molempien menestys seurajoukkuetasolla on laskevan suuntainen, ja "menestyksestä" on jo aikaa. Molemmat ovat pelanneet peliä jo kauan, mutta molemmat ovat matalammalla divisioonatasolla nyt, kun mitä on parhaimmillaan ollut.
Handicaps taasen ollut joskus jopa SM-Koriksessa, mutta kaudella 13 lähellä putoamista 3 divisioonaan.
Onko mielenkiintonne peliä kohtaan kenties hiipuva, vai mistä laskusuhdanteet johtuvat? Onko teillä OIKEASTI intoa ja aikaa johtaa Maajoukkuetta, jolla pitäisi jo hieman ehkä menestyäkkin?
Onko pistää mitään näyttöjä tiskiin taktisesta osaamisestanne (ottelulinkkiä tms.) ?
Mitä tekisit maajoukkueessa paremmin kun allekirjoittanut? (älä vastaa että aloittaisit pelipaikkavastaavat-systeemin uudelleen, sillä siitä ei olisi ainakaan merkittävää etua tapaan, jolla ite olen homman hoitanut)
Menestystä ei minulla ole ollut oikeastaan missään vaiheessa vaan kunhan olen koettanut pelailla ylipalkkaisilla yksipuolisilla pelaajilla... No ei nyt ihan niinkään, kyllä oman joukkueen heikko menestys johtuu omasta kärsimättömyydestä ja yhdessä välissä oman joukkueen laiminlyönnistä. Kaudella 13 haettiin parempaa varausnumeroa, joten se siitä (eikä edes onnistunut oikean kaverin saanti)
Ilman huutamistakin pystyn sitoutumaan maajoukkueen johtamiseen ja jollen siihen pystyisi, niin en minä täällä olisi mukana katselemassa "itku, potku, huuto ja minun karkki" kisaa.
Vai oikein jokin yksittäinen peli siten pelastaisi tämän kisan, no empä oikein jaksa uskoa, mutta laitankin tällaisen pikku saavutuksen kuin U21-joukkueella jatkoon pääsyn alkusarjasta, olisikohan ollut kaudella 10, eli kyllä siellä mukana varmasti on joku taktiikaltaa onnistunut peli ollut tai sitten kaikki vastustajat olivat vaan niin huonoja, että tällainen harrastelija sai vahingossa joukkueen jatkoon.
Vai mitä tekisin paremmin, olipa aika kiero kysymys, kun suoraa ja oikeata vastausta ei ole olemassa. Tavoitteet on varmasti kaikilla samat, eli saada menestystä ja jokainen tekee varmasti muutamia pikku asioita hieman eri tavalla. No ainakaan en huuda teksteissä, eipä tässä nyt sitten muuta.
-Oldtimer-