Ikke for at være uhøflig, men hvor må man så skrive kommentar til hinandens pressemeddelelser?
Joh, men når diskusionen går over i noget helt andet. Så kunne man tage den i landsholdssammenhæng fx. Det skulle gerne realatere til de pressemeddelelser som udsendes.
Nu ved jeg ikke, hvor grænsen går for at stille spørgsmålstegn ved dine henstillinger og jeg vil da prøve ikke at gå for langt, men taget i betragtning hvor begrænset aktivitet, der er på dette forum, så er det da ærgerligt, hvis man ikke må diskutere indholdet af en pressemeddelelse. Jeg har da netop ikke diskuteret noget med landsholdet. Tværtimod har diskussionen handlet om indholdet af Pirates pressemeddelelse og om hvorvidt det virkelig ser så skidt ud, som han gav udtryk for.
Jeg syntes de sidste 3-4 poster i jeres samtale havde mere relevans som PM istedet for dette forum.
Mht. hvor lang snor der er. Så er den meget lang. Så vidt jeg ved er der ingen i det danske forum som har fået et forumban endnu. Det får man heller ikke ved at spørge ind til det jeg skriver. Men det er nu engang min opgave (også før som MOD) at sørge for der er en del relevans på forumsne. Så kan vi være ueninge om det var relevant eller ej i denne sammenhæng.
Dem som skal læse og navigere igennem pressemeddelelserne behøver ikke indrages i jeres diskution. De læser vel først og fremmest denne tråd for at se hvad de andre managers sender ud af sjov og ballade.
Det skal dog siges at jeg selv har været nede af samme spor hist og her. Så jeg kan ikke ride alt for højt til hest i denne sammenhæng. Men man skal vel starte et sted.