Ik weet niet hoe het staat met de beslissing waar je het over hebt, daar kunnen alleen BB's iets over zeggen.
Ik weet wel dat dit niet aan LA's is om te vertalen. Tenzij ze zich geroepen voelen om dit te vertalen natuurlijk.
In principe worden alleen aspecten uit de game zelf vertaald door de LA's. Forum berichten kunnen worden vertaald door de community.
Doordat een aantal zaken vertaald worden vanuit het Engels (bijvoorbeeld het tussenseizoen schema en de BuzzerBeater Gebruikersgids), raken Nederlandse managers eraan gewend dat ze alles maar in het Nederlands voorgeschoteld krijgen. Echter, dit soort forumberichten worden vertaald door mensen die veel voor de community over hebben en het gewoon liever in het Nederlands zien.
Dus, als je je geroepen voelt om het spelletje aantrekkelijker te maken voor je neefje, kan je er ook voor kiezen om het zelf vertalen of de huidige vertaling aan te passen (lijkt me niet veel werk. Je bent nu al langer bezig met jezelf aan het verdedigen tegenover mij...). Forumberichten vertalen is volgensmij namelijk niet de taak van LA's.
En nee, er is wat tussen gekomen zaterdag, helaas..
Last edited by Nick at 4/21/2011 6:03:19 AM
When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.