Se nyt ei ole aivan helppoa, koska koko homma hakee muutenkin vielä uomia. Lisäksi tosiaan tämä oli täysi yllätys oldtimerille ja alunperin minulla oli tarkoituksena vain ajaa NT asiaa. Sitten tajusin jossain välissä, että eihän tämä nyt näin voi toimia, koska tulee ristiriitaisia ohjeita ja toiveita kahdelta taholta. Homma ei sinällään ole niin yksinkerrtaista kun voisi luulla. Tuohon vielä lisätään se, että on toiminut tietyllä tapaa pitkään ja nyt pitäisi luopua "vastuusta" ja antaa sitä jollekin muulle. Ja sitten vielä valinnat oli pelkästään minun tekemiä, joten homma lähti rysähtäen käyntiin ja hieman väärällä tapaa.
Tosin näin myös sen että aikaa ei ollut liion hukattavaksi ja se näkyy jo nyt NT, koska siellä ei juuri ole uudistuksia tulossa ja se ei ole hyvä asia ettei minulla edes juuri ole kuin noi vanhat joista valita.Joka tapauksessa NT kiinnostaa enää ison potentiaalin miehet ja U21 ajatellen sinne jää monia miehiä joita siellä voi käyttää. Homma tarvii myös suomalaisia treenareita ja järkevyyttä myös hyviä drafteja saaville myydä näitä tehokkaasti treenaaviin joukkueisiin. Liian monia hyviä pelaajia on hukattu minun 3 kauden aikan NT peräsimessä.
Edit: Jäi sitten pois se että tällaisen pelipaikkavastaavan olisi pitänyt lähteä enemmän U21 managerin toimesta ja siihen kylkeen ottaa sitten NT manageri mukaan antamaan sitä yli-ikäistymistä ja NT toiveita. Toi nykyinen järjestely oli enemmän kompromissi ja nyt kauden vaihtuessa onkin hyvä hetki miettiä todella hommat valmiiksi pitkälle kaavalle.
Last edited by zafman at 3/25/2010 1:48:35 PM