Gaines: Ei tässä tarkoitettu JOKAISTA joka siellä irkissä on heilunut, mielestäni myös Justme on kohtuu neutraali siellä käydäkseen.
Zafman: Joo, sä jäit sillon (kauden 13 vaalit) suosiolla sivuun, mutta olihan TEILTÄ kuitenkin mulle 2 vastaehdokasta vaaleihin, ietu ja Pleksi. Tästähän tää kaikki alko. Paha mieli ku valta vaihtu jne...seuraaviin vaaleihin irkkiluolasta lähetettiinkin jo Oldtimer...
ietu: Alkaa toi lässytys 30 nostosta jo olla aika mauton. Miten se nyt parantaa joukkuetta VERRATTUNA muihin maihin? Kyllä ne on kehittynu samssa tahdissa, jotkut vähä paremmin, jotku vähä heikommin, mutta keskiarvo lienee sama. Joten mulla ei oo sen parempaa pelaajistoa ollu käytössä jos nostoissa verrataan, toki omaan tyyliin treenattuja pelaajia, mut ei se enempää nostoja tarkota. Mulla ei ollu yhtään etulyöntiasemaa pärjätä paremmin ku zafman sillosella materiaalilla, ja myöskään Massimolla ei oo materiaalietua verrattuna minun aikaiseen MJ:hin.
Ja jottei kelleen jää epäselväksi, Iso Massimo oli hyvä valinta, ja olen todella tyytyväinen ettei sieltä luolasta näinin vaaleihin lähetetty ehdokas ietu voittanut vaaleja. Ja kaikki tuki mitä pystyy tarjota täältä myös Massimolle tulee.