in vele gevallen zal je dat kunnen, maar zoals ik al zei, zo simpel om te zeggen dat het altijd het beste is , is net iets te simplistisch voorgesteld.
Als je pech hebt en je spelers die je kreeg echt zwak uitvallen, of je gewoon in een sterkere reeks terecht komt, moet je misschien eerst investeren in betere spelers, want nooit winnen is geldverlies, je verliest veel meer geld door altijd te verliezen, dan dat je kan terugverdienen door te trainen...
Dus versta het niet verkeerd, maar er is gewoon geen klink-klare oplossing voor een beginneling wat hoe-dan-ook altijd het beste zal zijn voor zijn team.
Ik heb afgelopen 2 seizoenen een ploeg uit het slop getrokken die elke week verlies draaiden. Onlangs schreef hij me aan dat zijn saldo 800k is, en hij nu continue winst draaid.
Die beste man had dus idd geinvesteerd in een trainer in het begin. Helaas kon hij zijn wedstrijden niet winnen, en hij graakte al snel in de schulden. Pas nadat ik hem adviseerde om zijn trainer te ontslaan en 1 seizoen FTs te trainen, en zijn eerstkomende inkomsten volledig in andere spelers te investeren, is hij er weer bovenop gekomen. Had hij zijn lvl 5 gehouden was de ploeg failliet gegaan...
Om het juiste advies te geven aan een startende ploeg, moet je eerst al zijn gegevens kennen...
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.