BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [AND21] - Grècia

[AND21] - Grècia

Set priority
Show messages by
From: Xtc

This Post:
11
161209.8 in reply to 161209.6
Date: 10/18/2010 10:42:13
In your face
III.9
Overall Posts Rated:
114114
Amb tot el torneig a Bèlgica, vigila que els nens no se'n vagin a fer birres fins tard!
...i amb en Birrero a l'staff...encar més perill!

From: Marot

To: Xtc
This Post:
00
161209.9 in reply to 161209.8
Date: 10/18/2010 11:35:51
Overall Posts Rated:
916916
Hehe tranquil, fare com en Pep, a les 12 tots al llit ¡¡¡


La primera convocatoria ja està feta, espero que donin la talla els convocats en el primer partit oficial ¡

From: Marot
This Post:
00
161209.10 in reply to 161209.9
Date: 10/18/2010 13:32:14
Overall Posts Rated:
916916
Senyors sortim aixi avui:

Mirar adentro/Indi

Folguerola/Pico
Roura/Verge
Carrio/Verge
Cabedo/Puig
Mugardel/Puig


Estare pel xat del partit ¡

From: Xtc

This Post:
00
161209.11 in reply to 161209.10
Date: 10/18/2010 13:32:45
In your face
III.9
Overall Posts Rated:
114114
anims!
sort!

From: Marot
This Post:
00
161209.12 in reply to 161209.11
Date: 10/18/2010 14:19:16
Overall Posts Rated:
916916
52-54(-2)

Partit de moment bastant igualat, l'equip andorrà està fent un gran partit ¡¡¡


PD: Estem conectats al xat del partit.

From: birrero
This Post:
00
161209.13 in reply to 161209.12
Date: 10/18/2010 17:39:15
Overall Posts Rated:
66
S'ha aguantat força contra un equip superior, però al final hem perdut. Tocarà treballar molt, però molt.

From: Marot
This Post:
00
161209.14 in reply to 161209.13
Date: 10/18/2010 18:19:11
Overall Posts Rated:
916916
Primer partit oficial, i primer resultat...

S'ha optat per fer una primera convocatòria de 8 jugadors(4 d'ells de 20 anys) i algun que altre jugador de moment ha quedat descartat, no perquè no comptem amb ell, sin per temes eventuals de forma. Com vaig dir, tenim un handicap bastant important almenys aquesta temporada en els jugadors. Els jugadors exteriors que la majoria d'ells són molt joves de moment només poden assistir i defensar a cert nivell, si això li unim que en els interiors estem tocats, perquè hi ha un nivell molt baix, i encara ha de ''madurar bastant'' dona que tenim un atac molt condicionat als jugadors que tenim. A més a més les formes d'aquesta primera setmana, al ser la primera de la temporada solen ser baixes en general(mostra evident de que la forma esta influïda per setmanes anteriors...) potser amb una mica més de sort en les formes, haguéssim pogut fer un millor paper...

Per exemple, en el nostre grup Moldàvia, 34 equips actius i té una base de jugadors més consolidada sobretot en els interiors.
/country/86/jnt/players.aspx

Sobre el partit (12284) crec que hem començat molt bé en general, teníem una sorprenent facilitat en anotar, però sobretot degut al bon moviment ofensiu. Per cert, donat que no tenim alers he hagut de recórrer a un base a jugar d'aler que encara ens podrà complir... Tot i així el nivell de Grècia i la lògica s'ha imposat, simplement estan per damunt nostre en interiors i exteriors més complets, tot i que he de dir que s'han confiat bastant...

El resultat 83-109(-26), bastant injust pels dos últims quarts, però tenint en compte que no estem bastant limitats, s'ha mostrat dignitat i no hem perdut d'una derrota encara més grossa.


Ara venen els tres rivals més durs del, amb els quals simplement aspirar a fer alineacions i plantejaments decents i anar recollint entusiasme de cara als últims tres partits.


Aquest Europeu haurem de tenir molta paciència amb l'equip.


Edit: Correcció de links.


Last edited by dpalom02 at 10/19/2010 11:13:56

From: Marot

This Post:
00
161209.15 in reply to 161209.14
Date: 10/19/2010 07:32:43
Overall Posts Rated:
916916
Be et respondre per aquí donat que es el fil indicat. En primer lloc dir-te que no m'agafo com una crítica el teu missatge, sinò que m'alegro que t'interessi la sub21 i cadascú te la seva opinió. T'aniré responent punt per punt a les teves preguntes.

Primer. Perdoneu, però hem jugat amb 8 jugadors? 8? Tan malament està el tema que no podem aportar un suplent mitjanament de garantia pels suposats titulars en cada posició?


Anem per parts. En exteriors, nomès hi han dos jugadors més que crec que tindran participació almenys a 'curt termini'. Un és el Arnau Vincent(15129462), però que per la baixa forma no creia adient convocar-lo pel partit i l'altre és el Martí López(15129586) que crec que és massa aviat la convocatoria.


La resistència en aquest país està molt malament i si no posem suplents, imagina't com està el tema. Amb raó no em anotat més que 20-i-pocs punts en tota la segona part. Per mi, ha estat un sense-sentit, una temeritat i un error totalment evitable.


No estic d'acord que estiguem baixos de resistència, però és una opinió. Crec que el partit té una altre lectura, jo realment no crec normal que a una selecció com Grècia li anotem 35 punts en un quart, em va semblar exagerat per l'atac que tenim i així es va demostrar en els seguents quarts on no per un tema de resistència, sinò que el nostre atac no dona per més i ells tenen defenses interiors bastant més superiors.


Segon. Qui coi hi ha seleccionat? Un tio amb potencial "estrella" i baix salari (Roger Puig)? Un tio de 20 anys que només arriba a 5K de salari i q ja està clar q no arribarà mai a gaire (Pol Vergè)??? No són futur i no sé si aporten gaire cosa, no entenc q hi fan a la selecció.


Interiors que tenim de 21-20 anys: Constantí Vinaixa(13696197). No em semblava just convocar aquest jugador desprès de que el manager li fes una passada considerable de minuts i tingués una forma 5...
Pau Martí(12276537) Encara té un nivell més baix que els altres, millor no et dic les habilitats, perquè llavors ja diries que no el vols en la selecció.

Havera més jugadors que vegi de 21-20 anys interiors... Doncs sento decepcionar que no n'hi han i asseguro que el scout l'he fet. Alguna cosa que hi pugui fer? A curt termini cap, la base és molt pobre, el BuzzAND va fer el que va poguer, però te de dir que fins ara no teniam cap taula excel on tinguèssim controlats els jugadors i ara la tenim. El motiu perque no hi han més interiors? Doncs jo no la se exactament, però si que és per posar-se les mans al cap.
Sobre el Pol Verge... Aquí et dono la raò, el seu salari aparentment en relació a les seves habilitats és baix. Té una defensa exterior de 2 dígits i estic content perquè el ruyrayd ara el pulira per fora durant dos temporades, amb una mica de sort tindrem un bon tirador, però almenys te DE i te bones secundaries, fins i tot podria ser un bon base, però donat que ja n'hi ha algun en projecció i no tenim escoltes, l'entrenarem millor com escolta. La política de convocatòries és la que ja vaig comentar, anirem donant pas a jugadors joves i els managers compromesos es veuran recompensats, aquells qui entrenin bé i cuidin la forma tindran el jugador convocat.


Ja no em fico en estratègies tàctiques que s'han utilitzat (com posar Miquel Carrió d'aler) perquè no sé com són els jugadors. Pero bé, ja he dit lo més notable que fa començar malament el camí de la sub21, segons la meva opinió.


No tenim alers, i el Miquel Carrió és el més complet en habilitats per jugar d'aler. Abans també he comentat la convocatoria i el seu nivell, però haurà passat per alt o no ho he dit molt obertament, doncs ara ho diré. Tots els exteriors només tenen DE-pases ningun arriba a un tir de més de 1 dígit. Serian bons exteriors per defendre i passar i jugar per dins, però resulta que els interiors tenen un nivell massa baix i és molt DÍFICIL fer jugar l'equip a algo.


Last edited by Marot at 10/19/2010 07:52:16

From: Marot

This Post:
00
161209.16 in reply to 161209.15
Date: 10/19/2010 07:40:57
Overall Posts Rated:
916916
No voldria entrar ara en una dinàmica pessimista, però el nivell és el que hi ha, segurament al torneig de consolació a mida que els jugadors joves entrenin dels que tenim ara convocats la imatge serà molt més bona, però ara tenim una selecció de nivell molt limitat.

Aquí potser hi ha un problema de comunicació, és possible que jo mateix o el meu staff no hagi transmès adequadament com de malament està la selecció aquesta temporada, els jugadors són joves i els jugadors de 21 anys estan molt, però molt limitats. L'altre opció és que a lo millor la comunitat no és realment conscient de com està la situació, t’asseguro que si arribem a tenir Irlanda i Moldàvia els dos rivals que ''a lo millor podríem guanyar'', els tenim ara al començament ens guanyarien. Aquesta selecció no està preparada per competir i si al primer partit les formes a més no ens acompanyen doncs poca cosa farem. L'únic que no vull és que ara s'entri en un debat de quin nivell té realment la selecció, crec que això s'hauria d'haver comentat més en el debat de les eleccions, i crec que jo ja vaig dir la meva opinió des de fora veia una selecció molt limitada i ara que estic com a seleccionador veig que no m'he equivocat.
També crec que moltes de les preguntes són més per el BuzzAND en l'aspecte de perquè no tenim jugadors de nivell, però té les contesto jo per cortesia amb l'ex seleccionador, i no m'importa emportar-me les crítiques que estan més emmarcades en l’antic mandat.

Tot just és la primera setmana, aquí deixo la meva opinió, només demano paciència i confiança, puc assegurar que estem dedicant bastant temps en preocupar-nos de com millorar la sub21 i que tingui un bon futur.

Last edited by Marot at 10/19/2010 07:53:35

From: Cagallo

This Post:
00
161209.17 in reply to 161209.15
Date: 10/19/2010 10:43:48
Overall Posts Rated:
1111
No estic d'acord que estiguem baixos de resistència, però és una opinió. Crec que el partit té una altre lectura, jo realment no crec normal que a una selecció com Grècia li anotem 35 punts en un quart, em va semblar exagerat per l'atac que tenim i així es va demostrar en els seguents quarts on no per un tema de resistència, sinò que el nostre atac no dona per més i ells tenen defenses interiors bastant més superiors.


De la manera q ho dius, no em sembla lògic que el nostre atac no doni per mes que anotar 25 punts en 20 minuts. Anotar 35 punts en un quart? Coses més estranyes s'han vist, no t'hauria d'estranyar tant. No sé si és problema o no de resistència, pero segur que és problema de convocatòria fluixa d'efectius. Necessitem és reserves.

Tema convocatòria: si el Roger Puig és un jugador q està allà únicament per fer bulto, doncs no veig inconvenient a posar jugadors per fer bulto a les altres posicions i no haver d'anar tan curts als partits. És a dir, la política de convocar jugadors no l'he vist coherent. No m'hagués queixat del Vergè si tingués 18 anys, pero ja en té 20. Igual que has agafat al Puig i al Vergè, també pots agafar un aler de 20-21 anys amb 4K de salari o poc entrenat.

Last edited by Cagallo at 10/19/2010 10:44:16

This Post:
22
161209.18 in reply to 161209.17
Date: 10/19/2010 11:53:43
Overall Posts Rated:
796796
Hola Cagallo, et responc com a part de l'staff d'en Marot i com a complement del que ell ja t'ha dit.

Primer. Perdoneu, però hem jugat amb 8 jugadors? 8? Tan malament està el tema que no podem aportar un suplent mitjanament de garantia pels suposats titulars en cada posició?
És difícil que el primer dia surti tot de cara, tot i així estem molt contents amb el paper dels jugadors convocats.

Per què 8 jugadors? És fàcil. Dades les circumstànces passades i anteriors, som un staff de FORMACIÓ, estem volcats en la formació de nous jugadors andorrans per la u21 i, sobretot, per l'absoluta. Això vol dir que per nosaltres la COMPETICIÓ és bastant secundària, tot i que també tenim clar que volem fer un bon paper.

Que hi hagi tan pocs convocats respon a un objectiu de motivació i compromís amb la selecció per part de tots els mànagers que estan entrenant aquests jugadors. Convocarem molts més jugadors, però només aquells que tinguin l'entrenament necessari i el compromís del seu mànager per continuar entrenant el jugador.


La resistència en aquest país està molt malament i si no posem suplents, imagina't com està el tema. Amb raó no em anotat més que 20-i-pocs punts en tota la segona part.
Jo tampoc estic d'acord amb això de la resistència, segons les bases de dades que tenim els que ahir van jugar tenen un resistència adequada com per aguantar més de 35 minuts per partit, i aquesta és una dada objectiva.


Per mi, ha estat un sense-sentit, una temeritat i un error totalment evitable.
Una mica de calma, et puc assegurar que no fem cap cosa sense sentit i que pugui perjudicar la selecció. Estem en un projecte nou, i ja et dic que ni tan sols d'aquí a un mes veuràs resultats en els partits, però igualmente el treball s'està fent.


Segon. Qui coi hi ha seleccionat? Un tio amb potencial "estrella" i baix salari (Roger Puig)? Un tio de 20 anys que només arriba a 5K de salari i q ja està clar q no arribarà mai a gaire (Pol Vergè)??? No són futur i no sé si aporten gaire cosa, no entenc q hi fan a la selecció.
Tema convocatòria: si el Roger Puig és un jugador q està allà únicament per fer bulto, doncs no veig inconvenient a posar jugadors per fer bulto a les altres posicions i no haver d'anar tan curts als partits. És a dir, la política de convocar jugadors no l'he vist coherent.
A veure, comptem amb més jugadors dels convocats, però creiem que encara no és el moment de convocar-los (més o menys les raons ja te les he donat més a dalt). Però com ja t'ha dit en Marot, la base de jugadors competitius és molt baixa (no estic dient pocs jugadors, dic jugadors més o menys competitius). Quan aquesta base de jugadors no és suficient el que es fa és convocar un parell de jugadors que milloren bastant el nivell dels altres jugadors en formació; no són jugadors per fer bulto, són jugadors per compensar l'equip. Està clar que no són el futur de la selecció absoluta, aquests ja els tenim controlats i amb pautes d'entrenament.

Sobre el Pol Vergé, et diré que encara que tingui 20 anys, té més recorregut que altres jugadors, ja sigui pel seu potencial o per les seves habilitats. Recorda que l'entrenament no s'acaba als 21 anys, l'entrenament d'un jugador molt competitiu pot arribar fins el 25 ó 26 anys. Entrenant amb conciència en Pol Vergé durant 4 temporades segur que arribarà a ser un grandíssim jugador.


En resum, quan es fa una convocatòria d'una selecció u21 hi ha dues opcions:
1. Fer-la perquè sigui el màxim de competitiva possible, sense tenir en compte el joves valors ni els potencials. Els jugadors amb les habilitats més altes i ja està.
2. Fer-la pensant en el futur, donant la formació adequada als mànagers i que aquest tinguin el compromís de dur-lo a terme. No es pensa tant en les habilitats però si en el potencial i les edats.

Sens dubte som de la segona opinió. A l'staff som molt conscients de que el nostre treball no és de present, sinó de futur (2 - 3 temporades).


Last edited by dpalom02 at 10/19/2010 12:09:02

Advertisement