BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Forum NT openbaar/gesloten

Forum NT openbaar/gesloten

Set priority
Show messages by
This Post:
00
161845.8 in reply to 161845.7
Date: 10/21/2010 11:59:57 AM
Overall Posts Rated:
9494
Dat laatste klinkt wel erg sarcastisch....Ga je nu mij nadoen?

This Post:
00
161845.9 in reply to 161845.8
Date: 10/21/2010 12:09:16 PM
Overall Posts Rated:
6868
Zat inderdaad ook een vleugje sarcasme bij ;)
Maar dat het een extra handeling is die niet noodzakelijk is om het spelletje te spelen, is wel de waarheid..

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
This Post:
00
161845.11 in reply to 161845.10
Date: 10/21/2010 12:36:16 PM
FC Den Haag
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
110110
Second Team:
FC Den Haag Dos
Is het geen optie om het hele forum wat meer aan te kleden. Wat voorstel topics, misschien een interview pagina zodat leden elkaar beter kunnen leren kennen. En zo kan je nog heel wat verzinnen. Maar dan wordt het hele geheel wat levendiger.

Een forum alleen voor die paar nieuwsberichten in de week is denk ik ten dode opgeschreven.

This Post:
00
161845.12 in reply to 161845.10
Date: 10/21/2010 12:40:53 PM
Overall Posts Rated:
152152
Ik vind het een goed idee van het forum dat iedereen er kan komen. Alleen persoonlijk voor mij weet ik gewoon dat ik dat forum vaak zal vergeten te bekijken. En als de berichten toch gekopieerd worden naar OB dan zal ik het denk ik helemaal niet snel gaan doen.

Mijn persoonlijke mening is eigenlijk dat er een Federatie moet komen voor alle landen voor alleen de NT teams waar dan alle managers van dat land dan toegang tot hebben. Op die manier houdt je de communicatie binnen het spel en kunnen alle managers ook zonder supporter erbij komen. Maar dit is misschien wel iets om voor te leggen aan de BB`s.

This Post:
00
161845.14 in reply to 161845.6
Date: 10/21/2010 3:21:17 PM
Overall Posts Rated:
506506
Dit klinkt een beetje als calimero ;).

FYI, de vorige U21 coach heeft zo goed als geen gebruik gemaakt van Oranje Boven. De NT coaches deden dit wel elke keer, maar voor het U21 werd Oranje Boven al amper gebruikt. Dus je reden over de zogenaamde kliek en het aansmeren van Supporter lijkt me wat overdreven.

This Post:
00
161845.15 in reply to 161845.14
Date: 10/21/2010 4:43:12 PM
Overall Posts Rated:
9494
Tja ach BB ik kan niet in dat O.B forum kijken he.....Ik zeg alleen dat iemand er heel veel tijd in heeft gestoken...........
Maar prima dan gaan we lekker zo door en dan zien we iedereen vanzelf wel voorbij onze NT's gaan op de ranglijst want bij mij persoonlijk is de motivatie om een talent te trainen inmiddels wel verdwenen en zo ken ik er helaas nog wel een paar.

This Post:
00
161845.16 in reply to 161845.15
Date: 10/21/2010 7:00:48 PM
Overall Posts Rated:
506506
Het is jammer dat je de nieuwe U21 coach nu al geen kans meer geeft en zo de moed opgeeft.

Ik ben er van overtuigd dat de gekozen U21 coach de mogelijkheden heeft om het ook voor jou aantrekkelijk te maken.

This Post:
00
161845.17 in reply to 161845.16
Date: 10/21/2010 7:15:04 PM
Overall Posts Rated:
9494
Ik heb het niet over de nieuwe coach, daar heb ik alle vertrouwen in. Ik heb het over het feit dat er zo een onwijze tweedeling is en ik dat jammer vind. En ik daar verder niet meer in meega. Waarom zou ik een talent trainen voor iets waar ik toch geen toegang tot heb?

This Post:
33
161845.18 in reply to 161845.17
Date: 10/21/2010 7:54:43 PM
Overall Posts Rated:
284284
Jammer dat je praat over 2-deling, over kliekjes in Oranje Boven..Serieus, erg jammer Snow!

Alsof de managers die toegang hebben tot Oranje Boven het allemaal 'alleen' willen bewerkstelligen.. Alle managers die zich Oranje Boven kunnen veroorloven, die Oranje Boven een warm hart toedragen, hebben puur, simpel gezegd, het beste voor met het NT. Die zijn niet bezig met kliekjesvorming, of bezig met het zorgen voor een 2-deling.Ik vind het super jammer dat je op die manier denkt. Dat je werkelijk denkt dat ' wij', 'ons' een kliekje vinden, die het zonder andere wel af kunnen.

Juist omdat ik merk dat jij ook het beste voor hebt met ons NT, vind ik het jammer dat je op die manier een punt probeert te maken.

Je moet niet vergeten dat een Oranje Boven de eenvoudigste manier is om intern, prive, over ons NT te kunnen praten. Het is jammer dat niet iedereen een x bedrag voor een jaar kan neerleggen om prive mee te kunnen praten over het NT. Mede daarom heb ik persoonlijk 1,5jaar geleden ofzo, een extern forum aangemaakt. Net zoals Kalebam nu. Dit was juist een intiatief vanuit Oranje Boven.. Ook hier hadden zich 5 a 6 leden voor aangemeld. Werkte gewoonweg niet. Het idee was goed, maar het interne forum is makkelijker gebleken. Vandaar toendertijd weinig aanmeldingen. Thats is. Dat heeft niets met kliekjesvorming te maken. Blijf je dat toch beweren, dan blijf je de stelling aanmemen dat de mensen van Oranje Boven het allemaal al wel weten. En niet het beste voor hebben met het NT. Met alle respect Snow, dat is bull.. Oranje Boven wil beter worden, wil de top halen, in overleg, samen met de rest. Maar iedereen heeft zn eigen agenda, en sommige hebben het al druk zat. Geen onbelangrijk punt.

Wanneer Kalebam zijn voorbeschouwing maakt en leden van het externe forum dit plaatsen op het Oranje Boven forum, wordt het voor iedereen transparant. Wanneer nodig zal er vast feedback komen zodat dit teruggekoppeld kan worden naar het externe forum..Op deze manier werkt het, omslachtig dat wel, ook. Misschien dat Kalebam in de toekomst supp kan nemen, of dat meer leden zich gaan bemoeien met het externe forum. Time wil tell. Maar stop aub met pushen, op de manier zoals je nu doet. Beetje respect graag voor de leden van Oranje Boven die het NT juist alleen maar een warm hart toedragen..
Verder pushen, geen probleem! Als jij het voor elkaar krijgt om 40 leden op het externe forum te krijgen, juich het alleen maar toe! Maar niet ten koste van alles Snow.

Last edited by Maupster at 10/21/2010 8:03:10 PM

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
Advertisement