Jammer dat je praat over 2-deling, over kliekjes in Oranje Boven..Serieus, erg jammer Snow!
Alsof de managers die toegang hebben tot Oranje Boven het allemaal 'alleen' willen bewerkstelligen.. Alle managers die zich Oranje Boven kunnen veroorloven, die Oranje Boven een warm hart toedragen, hebben puur, simpel gezegd, het beste voor met het NT. Die zijn niet bezig met kliekjesvorming, of bezig met het zorgen voor een 2-deling.Ik vind het super jammer dat je op die manier denkt. Dat je werkelijk denkt dat ' wij', 'ons' een kliekje vinden, die het zonder andere wel af kunnen.
Juist omdat ik merk dat jij ook het beste voor hebt met ons NT, vind ik het jammer dat je op die manier een punt probeert te maken.
Je moet niet vergeten dat een Oranje Boven de eenvoudigste manier is om intern, prive, over ons NT te kunnen praten. Het is jammer dat niet iedereen een x bedrag voor een jaar kan neerleggen om prive mee te kunnen praten over het NT. Mede daarom heb ik persoonlijk 1,5jaar geleden ofzo, een extern forum aangemaakt. Net zoals Kalebam nu. Dit was juist een intiatief vanuit Oranje Boven.. Ook hier hadden zich 5 a 6 leden voor aangemeld. Werkte gewoonweg niet. Het idee was goed, maar het interne forum is makkelijker gebleken. Vandaar toendertijd weinig aanmeldingen. Thats is. Dat heeft niets met kliekjesvorming te maken. Blijf je dat toch beweren, dan blijf je de stelling aanmemen dat de mensen van Oranje Boven het allemaal al wel weten. En niet het beste voor hebben met het NT. Met alle respect Snow, dat is bull.. Oranje Boven wil beter worden, wil de top halen, in overleg, samen met de rest. Maar iedereen heeft zn eigen agenda, en sommige hebben het al druk zat. Geen onbelangrijk punt.
Wanneer Kalebam zijn voorbeschouwing maakt en leden van het externe forum dit plaatsen op het Oranje Boven forum, wordt het voor iedereen transparant. Wanneer nodig zal er vast feedback komen zodat dit teruggekoppeld kan worden naar het externe forum..Op deze manier werkt het, omslachtig dat wel, ook. Misschien dat Kalebam in de toekomst supp kan nemen, of dat meer leden zich gaan bemoeien met het externe forum. Time wil tell. Maar stop aub met pushen, op de manier zoals je nu doet. Beetje respect graag voor de leden van Oranje Boven die het NT juist alleen maar een warm hart toedragen..
Verder pushen, geen probleem! Als jij het voor elkaar krijgt om 40 leden op het externe forum te krijgen, juich het alleen maar toe! Maar niet ten koste van alles Snow.
Last edited by Maupster at 10/21/2010 8:03:10 PM
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info