Problemet er når din reserve på førstefemmeren har 1/3 av lønna til motstanderens dårligste spiller. Da kan man egentlig ikke demme opp på noe vis. I begge kampene scoret spillerene som spilte i posisjonen til Hokstads reserve mest av alle. Men uansett er skader en del av gamet og foringer ikke Coop23 prestasjon på noe vis. All honør til dem! :) Jeg prøvde så godt jeg kunne å vinne andrekampen men kom til kort så seieren deres er ingenting å si på! Jeg har jo selv vunnet seriegull på nettopp samme grunnlag uten at det smakte noe dårligere av den grunn.
Kanskje er det nettopp et slikt nederlag som er det som trengs for å få fyr i lysten igjen. Fikk fyk av traktor i fjor og juling i årets sluttspill, går på æren løs dette :)
Tapet i fjor svei i grunn mest, lå veldig godt an med penger på bok og meget gode spillere i utvikling. Nå må jeg nok selge unna og satse på å trene nytt. I alle fall om suksess i BLNO er målet. Kassen er bunnskrapt for siste sesongen har jeg båre latt gå og dermed hatt et solid underskudd hele sesongen. i tillegg til de pengene jeg tapte på forsterkningene mot Traktor så er det ingenting igjen. Det er en utfordring og det er egentlig litt spennende, føler i grunn at jeg starter litt fra start av :)