BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Nederlandse Fed Ads

Nederlandse Fed Ads

Set priority
Show messages by
This Post:
00
27642.8 in reply to 27642.6
Date: 9/26/2009 9:33:51 AM
Overall Posts Rated:
284284
Hello BB-Nederland.

​Zojuist heb ik een federatie opgezet genaamd: De Voorbeschouwing.

​Deze FED is speciaal gericht op, je raad het al wel; voorbeschouwingen.. Mijn doel is om meerdere managers te werven die het leuk vinden om onze community dat ene beetje meer flair te geven, om de wedstrijden die in ons kikkerlandje gespeeld worden met nog meer sfeer omtrent te laten verlopen. De bedoeling is dat er per week 1 preview uit De Voorbeschouwing federatie op het openbare forum geplaatst wordt.

​Per week zal vooraf bekeken worden welke wedstrijd als 'mooiste affiche' bestempeld kan worden. Dit kunnen Beker- en Competitiewedstrijden zijn. De leden van de FED stemmen per week voor de mooiste wedstrijd en 1 van de leden zal deze preview maken. 1 keer per week zal ik dan de preview voorafgaande aan de wedstrijd op het subforum 'BB-Nederland' plaatsen, plus uiteraard de credits aan de schrijver, middels een 'wedstrijd van de week' topic

​Als er bijvoorbeeld 3 leden zich inschrijven betekend dat je maar 1 preview hoeft te schrijven per maand waar alle Nederlandse BB'ers de hele maand plezier aan beleven.

​Heb je belangstelling om als previewer te willen 'werken' meld je dan nu aan.

​Federatie naam: ​De Voorbeschouwing​

​​Zoek op:​ ​De Voorbeschouwing​ en Type: ​Regionaal​

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
This Post:
00
27642.9 in reply to 27642.8
Date: 10/1/2009 10:12:34 AM
Overall Posts Rated:
284284
Nick_W heeft aangegeven graag te willen helpen. We zijn echter nog op zoek naar minimaal 1 lid, of meer uiteraard. Wie o wie helpt ons mee?

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
This Post:
00
27642.10 in reply to 27642.9
Date: 10/1/2009 12:46:14 PM
Overall Posts Rated:
152152
Ik zou opzich het wel willen doen alleen kan ik pas over 3 a 4 weken beginnen omdat we dan pas in ons nieuwe huis zitten. Ik heb nu ook bijna geen tijd omdat ik alles naast m`n werk moet doen! Maar als dat geen probleem is dan meldt ik me graag aan!

This Post:
00
27642.11 in reply to 27642.10
Date: 10/1/2009 12:50:34 PM
Overall Posts Rated:
284284
Dat is geen probleem. We beginnen in de week van 5 okt en we zijn al met zn 2en. Dus doen Nick en ik de eerste 2, dan kan jij over 3 weken mooi aansluiten met een voorbeschouwing.

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
From: Nick

This Post:
00
27642.12 in reply to 27642.11
Date: 10/1/2009 5:07:13 PM
Overall Posts Rated:
6868
Dat is geen probleem. We beginnen in de week van 5 okt en we zijn al met zn 2en. Dus doen Nick en ik de eerste 2, dan kan jij over 3 weken mooi aansluiten met een voorbeschouwing.


En als je 3 weken niet red, dan doe ik gewoon de derde en dan doe jij de vierde ;)

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.