BuzzerBeater Forums

BB España > [OCC] Open Catalunya Cup

[OCC] Open Catalunya Cup (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Guoldan
This Post:
00
56388.8 in reply to 56388.7
Date: 11/4/2008 7:24:31 AM
Overall Posts Rated:
11
Explico la iniciativa del motiu de que s'hagi obert a tothom, pero bueno, no se si convencere a algu.

Quan vaig organitzar la meva primera copa, em tatxar de separatista per intentar fer una copa per a no supporters, deixant de costat als supporters. Vaig rebre moltes critiques fara tres temporades, i s'en vam quitar les ganes d'organitzar de noves.

L'unic motiu ha sigut aquest, pero bueno degut a que ni han de moment set missatges i quatre han sigut queixes sobre el català i la resta son missatges meus. començare de nou la lligueta y aixo no valdra per res. Esborrare els meus missatges, i com tinc ganes d'organitzar alguna lligueta, farem de moment la copa catalunya en el seu format inicial

Prego que em disculpeu, i que començem de zero

D'acord????

From: Chopper

This Post:
00
56388.9 in reply to 56388.8
Date: 11/4/2008 7:31:38 AM
Overall Posts Rated:
1414
Com he dit al primer misatge, no em sembla malament que participi qui vulgui, pero respectant la esencia de una Copa Catalana, es a dir, que qui s'apunti sigui perque sent alguna cosa per aquesta terra. Visqui on visqui.
Ja veieu que jo no escric gens be el catalá (degut a la meva educación d'altres temps i la mandra de estudiar d'ara), pero penso que si algú s'inscriu a una Copa que es diu Catalunya hauria d'entendre el catalá.
Crec que no cal prohibir la participació a ningú, pero acceptant les nostres normes.

Per cert, jo vaig participar a la Copa per No Supporters i em semblaba una bona idea. No se perque es quejaven el supporters si ja tenen las sevas lligas privades...

Last edited by Chopper at 11/4/2008 7:40:29 AM

This Post:
00
56388.10 in reply to 56388.9
Date: 11/4/2008 7:52:23 AM
Overall Posts Rated:
308308

Cierro el hilo a petición de creador del hilo.