BuzzerBeater Forums

BB Suomi > U21 maajoukkue

U21 maajoukkue

Set priority
Show messages by
This Post:
00
45982.82 in reply to 45982.81
Date: 10/15/2008 10:29:39 AM
Overall Posts Rated:
22
Kommentoipas, kuinka kaukana oma 3.paikan puolustusspesiaalini on u21-paikasta.
kuitenkin mies oli sm-sarjan tähdistöpelissä toista vuotta peräkkäin. En usko että suomesta löytyy pätevämpää puolustajaa 3.paikalle!

Viikkopalkka: $ 8 498
DMI: 88000
Ikä: 20
Pituus: 6'4" / 193 cm
Potentiaali: all-star-pelaaja *
Pelikunto: pätevä

Hyppyheitto: vahva Kaukoheitot: kohtalainen
Ulkopuolustus: vaikuttava Pallonkäsittely: kelvollinen
Kuljettaminen: kelvollinen Syöttäminen: hyvä
Lähiheitot: vahva Sisäpuolustus: pätevä
Levypallot: kelvollinen Torjuminen: avuton
Kestävyys: olematon Vapaaheitot: vahva

Kokemus: heikko

This Post:
00
45982.83 in reply to 45982.82
Date: 10/15/2008 5:16:00 PM
Pehmeät Tyttö Norsut
III.7
Overall Posts Rated:
405405
Enään pitää kysyä että miksi mies ei pelaa U21-joukkueessa. Kyllähän tuon tason pelaajalla löytyy jo käyttöä ja kun myös muut taidot ovat kohtuullisessa kuosissa. Tämän tyyppisten pelaajien valmentajien pitäisi myös osata tarjota pelaajiaan maajoukkueelle, koska he eivät erotu niin selkeästi suuresta pelaajamassasta kuin pitkälle jalostetut korintekijät.

This Post:
00
45982.84 in reply to 45982.83
Date: 10/16/2008 12:21:05 AM
Overall Posts Rated:
22
Olen tarjonnut pelaajaa Oldtimerille huonolla menestyksellä.

This Post:
00
45982.85 in reply to 45982.84
Date: 10/16/2008 3:53:02 AM
Overall Posts Rated:
587587
Tuo esitelty pelaaja on tiedetty jo pitkään kovaksi nimeksi, mutta nyt tarkat taidot viimeistään paljastavat kuinka tasapainoisen kovasta ja monipuolisesta pelaajasta onkaan lopulta kyse. Näkisin itse maajoukkuekuvioiden osalta aika kiinnostavaksi pelaajaksi. Pistelinkoja ringissä on hyvin, mutta monipuolista puolustajaa, joka pystyy myös hyökkäyspään ratkaisuihin, ei ole ehkä arvostettu riittävästi.

This Post:
00
45982.86 in reply to 45982.82
Date: 10/16/2008 8:24:16 AM
Overall Posts Rated:
00
Kommentoipas, kuinka kaukana oma 3.paikan puolustusspesiaalini on u21-paikasta.
kuitenkin mies oli sm-sarjan tähdistöpelissä toista vuotta peräkkäin. En usko että suomesta löytyy pätevämpää puolustajaa 3.paikalle!

Viikkopalkka: $ 8 498
DMI: 88000
Ikä: 20
Pituus: 6'4" / 193 cm
Potentiaali: all-star-pelaaja *
Pelikunto: pätevä

Hyppyheitto: vahva Kaukoheitot: kohtalainen
Ulkopuolustus: vaikuttava Pallonkäsittely: kelvollinen
Kuljettaminen: kelvollinen Syöttäminen: hyvä
Lähiheitot: vahva Sisäpuolustus: pätevä
Levypallot: kelvollinen Torjuminen: avuton
Kestävyys: olematon Vapaaheitot: vahva

Kokemus: heikko


Pelaajan taidot ovat varmasti nousseet viime palkka päivityksen jälkeen ja siksi palkka ei näytä oikeata totuutta, että se taitoja arvioidaan heikommaksi mitä ne ovat, kun kyllä tuolla pelaajalla plakka pitäisi olla yli 10 000.

This Post:
00
45982.87 in reply to 45982.84
Date: 10/16/2008 10:28:05 AM
Overall Posts Rated:
2626
Tervehdys,
Käydään nyt sitten tämä keskustelu täällä yleisellä puolella, niin kaikki tietävät missä mennään kun en ko. pelaajaa ole aiemmin mukaan ottanut. Se minun täytyy ikäväkseni tunnustaa, etten muista koska ko. pelaajaa olisit minulle tarjonnut, ja posteistani en löytänyt yhtään ko. pelaajaa koskevaa viestiä (posteja tallessa vain elokuusta asti joten keskustelu lienee käyty aiemmin). Ehkä jossain vaiheessa pelaajassa on ollut jotain, miksi hän ei siinä vaiheessa ole ollut tarpeeksi kiinnostava, mutta siinä olet oikeassa, että joukkue todellakin tarvitsee pelaajia, jotka pystyvät puolustamaan eikä ainoastaan hyökkäämään. Ikävä kyllä pelaajia, joilla olisi puolustus taidot olleet riittäviä ei vain ole ollut tarjolla. Jostain syystä lähes kaikki tarjotut pelaajat ovat olleet kehitettyjä nimenomaan hyökkäyspeliä silmällä pitäen joten U21-joukkueen pelitaktiikatkin on siksi joutunut painottamaan hyökkäys voittoisiksi. Minulle on yhden tekevää voitetaanko ottelu 2-0 vai 150-148 pääasia on, että voitto saadaan kotiin, tietysti jos valita saa, niin mieluusti voittaisin ottelut mahdollisimman suurella piste erolla ja vastustaja saisi jäädä alle 40 pisteen, jolloin voisi sanoa, että puolustus on todellakin toiminut.
Jos ja kun olen mielestänne toiminut jossain huonosti tai olen vain jostain syytä jättänyt vastauksen antamatta, niin ei muuta kuin rohkeasti kuraa tähän suuntaan, mutta toivoisin teiltä kyllä myös tukea ja vinkkejä, jotta paras mahdollinen joukkue saataisiin jalkeille.
Ikävä kyllä, palaute on ollut kuluneen kauden aikana varsin hiljaista ja tarjotut pelaajat eivät ainakaan tarjotuilla ajankohdilla ole olleet sellaisia, joilla olisi todellista käyttöä U21-joukkueessa. Se miten pelaajat ovat sitten kehittyneet ensi kontaktien jälkeen on täysin arvailujen varassa, jos joukkueiden omat valmentajat eivät pidä minua tai MJ:n valmentajaa ajantasalla potenttiaalisista pelaajista ja heidän kehittymisestään.

-Oldtimer-

This Post:
00
45982.88 in reply to 45982.86
Date: 10/17/2008 12:50:28 AM
Overall Posts Rated:
22
Laurinkadussa korkea palkka ei ole peliminuuttien tae vaan peliesitykset kentällä. Mielestäni maajoukkueiden pitäisi pyrkiä samaan.

This Post:
00
45982.89 in reply to 45982.87
Date: 10/17/2008 12:57:45 AM
Overall Posts Rated:
22
No esitin kyseistä pelaajaa ja toista pelaajaani (paul haapoja) sinulle bb-postin välityksellä vaaleja seuraavalla viikolla. Jos u21 koutsin natsat olisivat osuneet minulle olisin valinnut esitellyn kostiaisen maajoukkueeseen (vaikkakin asiasta olisi noussut poru).

Mutta voisitko esitellä verrokkina täällä yleisellä puolella, minkäläinen pelaajat pelaavat u21-joukkueen 3.paikalla?

This Post:
00
45982.90 in reply to 45982.89
Date: 10/17/2008 5:45:56 AM
Overall Posts Rated:
2626
No niin, siis halusit tietää millaisia pelaajia on ollut kaytössä kolmospaikalla kauden otteluissa. Pelaajat joita olen paikalla peluuttanut ovat olleet, jos vertailen Kostiaiseen, seuraavanlaisia

Palkat 5664 - 53305 enemmän palkkaa nauttivia
Ikä 20 ja 21 vuotiaita

Hyppy, kauko ja lähiheitoissa käytetyt pelaajat ovat ollet tasoilla huikea, ällistyttävä, monumentaalinen, vaikuttava, mahtava jne, eli hyökkäysvoima on kokonaisuudessaan ollut parempi kuin pelaajallasi.

Ulkopuolustuksessa pelaajasi hakkaa käyttämäni pelaajat jokaisen, mutta sisäpuolustuksessa peluutetut palaajat ovat samoissa tai jopa huomattavasti parempia.

Kuntopuolella pelaajasi on aivan onneton verrattuna nyt kolmospaikkaa pelanneisiin pelaajiin, eli siinä olisi jonkin verran kehitettävää. Kestävyys on lähes suoraan verrannollinen pelaajan virheherkkyyteen, eli vaikka taidot olisivatkin kohdallaan, niin minuuttien myötä, kun väsymys kasvaa alkaa tulla myös virheitä.

Tulen koettamaan ehdottamaasi pelaajaa tässä lähiaikoina ja katsotaan miten hän pärjää, toivottavasti ainakin tuohon ulkopuolustukseen tulee lisää ryhtiä ja vastustajien kaukoheittäjät saadaan kuriin.

Tässä nyt muutamia kritteereitä, mutta en varmasti koskaan tule saamaan kokoon joukkuetta, jossa joidenkin pelaajien taidot eivät olisi parempia kuin mahdollisesti jollain vapaana olevalla pelaajalla. Olen koettanut saada aikaan toimivan kokonaisuuden ja varmasti parannettavaa olisi vielä, mutta mielestäni joukkuen on kuitenkin pelannut varsin hyvin ja odotusteni mukaisesti. Ainoana miinuksena käydyistä otteluista oli Sveitsiä vastaa koettu tappio, en vain osannut lukea vastustajan ajatuksia riittävän hyvin, jotta olisin pystynyt valitsemaan oikean taktiikan Sveitsin täyttä höyryä vastaan.

Toivottavasti tämä tyydyttää, tarkempia arvioita en voi lähteä antamaan, koska pelaajien taitotasot eivät ole julkisia ja mielestäni minun pitää olla lojaali pelaajien omien joukkueiden valmentajille.

-Oldtimer-

This Post:
00
45982.91 in reply to 45982.90
Date: 10/20/2008 3:34:20 AM
Overall Posts Rated:
2626
No niin, nyt on sitten rakas länsi naapurimme ottanut haasteen vastaa ja nyt katsotaan kuka vie ja ketä. Ajattelin nyt vielä jatkaa tällä täysillä kohti koria linjalla ja katsotaan mitä se tuo tullessaan. Voittoa tietenkin lähdetään hakemaan ja pääasiahan ei kuitenkaan ole suuri numeroinen voitto vaan vastustajan täydellinen nolaaminen (aina on itetenkin riskinä, että taktiikka pettää ja tulee takkiin, mutta ainakin on lähdetty rohkeasti yrittämään).
Ajattelin aluksi otta muutamia uusia pelaajia kokeelle, mutta sitten kuitenkin muutin mieleni ja ajattelin, että Ruotsia vastaan pitää lähteä tutulla ja turvallisella porukalla ja sitten seuraavaan ehkä enemmän kokeilu mielellä. No katsotaan mitä ottelu tuo tullessaan ja toivottavasti voin analysoida voittoa ottelun jälkeen.

-Oldtimer-

This Post:
00
45982.92 in reply to 45982.91
Date: 10/26/2008 6:26:18 AM
Overall Posts Rated:
2626
No tuli sitten piestyä tuo rakas länsi naapurimme ja nyt jatketaankin tätä epävirallista PM-tittelin jahtaamista, kun seuraavaksi vastaan asettuu Norja. Pienillä pelaaja muutoksilla mennään ja piakkoin pitää aloittaa suurempikin remontti peluutuksessa, kun muutamat runkopelaajat siirtynevät aikuisten kuvioihin. Norjaa lähdetään nyt kuitenkin voittamaan ja sitten varmaankin seuraavaksi koetetaan saada vastaan joko Tanska tai Islanti. Ei nämä epäviralliset PM-kilpailut kyllä tuon ranking sijoitusten parantamiseen paljoa auta, kun nuo muut näyttävät majailevan jokusia sijoja alapuolellamme. Tästä jatketaan ja kiitoksia teille muutamille aktiiveille, kun olette jaksaneet pitää minut ajantasalla kehittyvien pelaajienne osalta. Muutamia tarjottuja pelaajia olen jo katsellut sillä silmällä, että otan heitä mukaan rinkiin lähiaikoina ja koetan saada myös annettua palautetta kehitys tarpeiden osalta myös teille henk.kontaisesti.
No tästä se sitten taas jatkuu ja laittakaa ihmeessä postia, jos ja kun jokin hiertää mieltä..

Advertisement