No niin, nyt olen taas päässyt koneen viereen ja mielenkiintoista nähdä, että keskustelu on jostain ihmeen syystä kääntynyt minun ja Zafmanin välisiin informaation välitys asioihin.
Yhteistyö on omasta mielestäni toiminut varsin hyvin, jollei oteta huomioon tuota pelipaikkavastaavan valintaprosessia, jossa minulla ei ollut osaa eikä arpaa. Minut kutsuttiin mukaan rinkiin siinä vaiheessa, kun vastaavat oli valittu ja he olivat antaneet omia treeniohjeitaan muutamille minun ohjeistamille valmentajille ja sitten olikin jo sopivasti puurot ja vellit sekaisin.
Pääsääntöisesti yhteistyö nimenomaan Zafmanin kanssa on toiminut mielestäni hyvin ja ainakin omalta osaltani olen koettanut pitää hänet ajantasalla U21-junnujen kehittymisestä.
Enemmänkin asia on tainnut vaivata tätä tausta organisaatiota, kun en ole välittänyt heille taitotasoja junnuista. Tähän toimintaan minulla on selkeä syy, eli minä, toimivana U21-valmentajana, olin luvannut aikanani, että tiedossani olevat taidot eri pelaajista ovat vain ja ainoastaan minun ja pelaajan oman valmentajan välisiä asioita ja tätä lupausta olen kunnioittanut. Se, että pelipaikka vastaavat tulivat toimeen kesken oman pestini ei näin antanut minulle mitään mahdollisuutta kertoa taitotasoja ja se itsessään aiheutti taas pientä "skismaa", mutta tiedot oli kyllä välitetty Zafmanille, eli tieto kulki kyllä sinne, mutta ei näille pelipaikka vastaaville.
Jos jatkopestin saan, niin kunnioitan edelleenkin kahdenvälisiä sopimuksia, mutta jos luvan pelaajien omilta joukkueilta saan niin silloin tietenkin välitän se tarvittaville tahoille.
No, toivottavasti tämä vuodatus tms. nyt vastaa tiedusteluihinne yhteistyöstä ja kuten jo Zafmankin on todennut, niin meidän välisissä yhteydenpidoissa ei ole ollut mitään ongelmaa vaan suurin ongelma on ollut aivan jossain muualla ja muilla tahoilla.
Sitten tuohon WallyOopin vertailuun eri ehdokkaista. Kyllä, omalta osaltani juuri tuo oman sarjajoukkueeni menestyminen on ollut aika tahmeaa ja tulee olemaan vielä ainakin kauden verran, mutta siinä on hieman eri asioita taustalla kuin esim. U21-joukkueen luotsaamisessa. U21-joukkueeseen voin valita pelaajat parhaista mahdollisista pelaajista välittämättä palkoista yms pikku asioista ja samalla voin myös tehdä sellaisen rosterin missä on kaikkia tarvittavia taitoja mukana ilman, että itseni pitäisi joka viikko miettiä treeni ohjelmaa joka olisi pitkässä juoksussa paras ja mahdollisimman moni pelaaja saisi täydet treenit. Tietysti tuossa valmentajan ns. trofee taulukossa voisi myös mainita ehkä muitakin saavutuksia, olenhan kuitenkin luotsannut Suomen U21-joukkueen varsin lähelle maailman eliittiä, eli kaipa sieltä taustalta jotain älyllistä elämääkin löytyy vai onko se vahinko tai vain hyvää tuuria, että tälläkin hetkellä Suomen nuoret ovat maailman 20 parhaan joukkueen joukossa.
No, äänestäjät tekevät tietysti omat johtopäätöksensä ja antavat joko tukensa vallinneelle linjalle tai sitten ymmärrettävistä syistä valitsee tuon vaaleanpunaisen johtotähden tai uuden nousevan kyvyn.
Toivottavasti tästä romaanin alkupuheesta saitte edes jokusen vastauksen asettamiinne kysymyksiin ja lisää löylyä, jotta saadaan kunnon vaalitaistelu aikaiseksi, nyt ainakin näyttää todella hyvältä muistellen edellistä hautajaissaattoa jossa sai mielinmäärin kehua itseään ja koettaa provosoida muita mukaan, mutta kun ei niin ei.
-Oldtimer-