BuzzerBeater Forums

BB Suomi > U21 National Team Debate Thread

U21 National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: zafman

This Post:
00
136338.83 in reply to 136338.82
Date: 3/25/2010 1:55:27 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Oldtimer saa ihan vapaasti antaa vastauksensa ja oman näkemyksensä. Itsekin sen haluan kuulla. Kerran mennään tällä yhteistyöteemalla tätä kamppailua niin minulla on iso osuus siinä, joten koen vastuukseni ilmaista oman näkemykseni asiaan. Pelipaikkavastaava konsepti on uutta Suomalaisessa toiminnassa ja sen käynnistäminen on täysin minun vastuullani.

From: hene10

This Post:
00
136338.84 in reply to 136338.83
Date: 3/25/2010 2:01:34 PM
Aittakorven Torjunta & Heitto
II.1
Overall Posts Rated:
22152215
Second Team:
Moltas Matsson Academy
Joo tottakai saat kommentoida, sitä tarkottannu. Siis lähinnä sitä, että mulla on nyt aika ykspuolinen näkemys asiaan, ja kaipailen sitä toisen osapuolen näkemystä myös. Pelipaikkavastaavat on mielestäni erittäin hyvä asia, tai yleensäkki "MJ-tiimin" luominen. Ja olisi toivottavaa että samat henkilöt olis myös junnujen toiminnassa mukana, näin kaikki olis paljo selkeempää.

This Post:
00
136338.85 in reply to 136338.84
Date: 3/25/2010 2:06:40 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Näinhän se olikin ennen ja nyt kun oldtimer on ehdolla niin on hänen asiansa valoittaa asiaa, kun sitä kysyt häneltä. Jollei olisi ehdolla niin ei tästä tarvisi sen enempää puhua. Joten odotellaan nyt oltimerin vastausta ihan rauhassa.

From: sulais
This Post:
00
136338.86 in reply to 136338.85
Date: 3/25/2010 3:40:27 PM
Overall Posts Rated:
00
Hello
I have this player in mexico of our country
20 years old and a salary of 14 K
Im traning every week and the plan is continue the training
chao

Kalle Nevalainen (11072947) Escolta
Sueldo semanal: $ 14 550
DMI: 40100
Altura: 6'1" / 185 cm
Potencial: Súper-estrella
Forma: respetable
Tiro: excelente Alcance de tiro: fuerte
Def. exterior: excelente Manejo: regular
Penetración: horrible Pases: respetable
Tiro interior: respetable Def. interior: inepto
Rebotes: regular Tapones: inepto
Resistencia: regular Tiros libres: fuerte

Experiencia: ridículo

Message deleted
From: hene10
This Post:
00
136338.88 in reply to 136338.87
Date: 3/25/2010 4:41:26 PM
Aittakorven Torjunta & Heitto
II.1
Overall Posts Rated:
22152215
Second Team:
Moltas Matsson Academy
Nonii, loppu se Oldtimerin mainostama aneemisuus näistä vaaleista, ainaki jos se osallistujien määrästä oli kiinni. Pelinavausta "tulokkailta" odotellaan...

This Post:
00
136338.89 in reply to 136338.87
Date: 3/25/2010 4:50:54 PM
Overall Posts Rated:
2626
No niin, nyt olen taas päässyt koneen viereen ja mielenkiintoista nähdä, että keskustelu on jostain ihmeen syystä kääntynyt minun ja Zafmanin välisiin informaation välitys asioihin.

Yhteistyö on omasta mielestäni toiminut varsin hyvin, jollei oteta huomioon tuota pelipaikkavastaavan valintaprosessia, jossa minulla ei ollut osaa eikä arpaa. Minut kutsuttiin mukaan rinkiin siinä vaiheessa, kun vastaavat oli valittu ja he olivat antaneet omia treeniohjeitaan muutamille minun ohjeistamille valmentajille ja sitten olikin jo sopivasti puurot ja vellit sekaisin.

Pääsääntöisesti yhteistyö nimenomaan Zafmanin kanssa on toiminut mielestäni hyvin ja ainakin omalta osaltani olen koettanut pitää hänet ajantasalla U21-junnujen kehittymisestä.
Enemmänkin asia on tainnut vaivata tätä tausta organisaatiota, kun en ole välittänyt heille taitotasoja junnuista. Tähän toimintaan minulla on selkeä syy, eli minä, toimivana U21-valmentajana, olin luvannut aikanani, että tiedossani olevat taidot eri pelaajista ovat vain ja ainoastaan minun ja pelaajan oman valmentajan välisiä asioita ja tätä lupausta olen kunnioittanut. Se, että pelipaikka vastaavat tulivat toimeen kesken oman pestini ei näin antanut minulle mitään mahdollisuutta kertoa taitotasoja ja se itsessään aiheutti taas pientä "skismaa", mutta tiedot oli kyllä välitetty Zafmanille, eli tieto kulki kyllä sinne, mutta ei näille pelipaikka vastaaville.
Jos jatkopestin saan, niin kunnioitan edelleenkin kahdenvälisiä sopimuksia, mutta jos luvan pelaajien omilta joukkueilta saan niin silloin tietenkin välitän se tarvittaville tahoille.

No, toivottavasti tämä vuodatus tms. nyt vastaa tiedusteluihinne yhteistyöstä ja kuten jo Zafmankin on todennut, niin meidän välisissä yhteydenpidoissa ei ole ollut mitään ongelmaa vaan suurin ongelma on ollut aivan jossain muualla ja muilla tahoilla.

Sitten tuohon WallyOopin vertailuun eri ehdokkaista. Kyllä, omalta osaltani juuri tuo oman sarjajoukkueeni menestyminen on ollut aika tahmeaa ja tulee olemaan vielä ainakin kauden verran, mutta siinä on hieman eri asioita taustalla kuin esim. U21-joukkueen luotsaamisessa. U21-joukkueeseen voin valita pelaajat parhaista mahdollisista pelaajista välittämättä palkoista yms pikku asioista ja samalla voin myös tehdä sellaisen rosterin missä on kaikkia tarvittavia taitoja mukana ilman, että itseni pitäisi joka viikko miettiä treeni ohjelmaa joka olisi pitkässä juoksussa paras ja mahdollisimman moni pelaaja saisi täydet treenit. Tietysti tuossa valmentajan ns. trofee taulukossa voisi myös mainita ehkä muitakin saavutuksia, olenhan kuitenkin luotsannut Suomen U21-joukkueen varsin lähelle maailman eliittiä, eli kaipa sieltä taustalta jotain älyllistä elämääkin löytyy vai onko se vahinko tai vain hyvää tuuria, että tälläkin hetkellä Suomen nuoret ovat maailman 20 parhaan joukkueen joukossa.

No, äänestäjät tekevät tietysti omat johtopäätöksensä ja antavat joko tukensa vallinneelle linjalle tai sitten ymmärrettävistä syistä valitsee tuon vaaleanpunaisen johtotähden tai uuden nousevan kyvyn.

Toivottavasti tästä romaanin alkupuheesta saitte edes jokusen vastauksen asettamiinne kysymyksiin ja lisää löylyä, jotta saadaan kunnon vaalitaistelu aikaiseksi, nyt ainakin näyttää todella hyvältä muistellen edellistä hautajaissaattoa jossa sai mielinmäärin kehua itseään ja koettaa provosoida muita mukaan, mutta kun ei niin ei.

-Oldtimer-

This Post:
00
136338.90 in reply to 136338.89
Date: 3/25/2010 5:08:40 PM
Overall Posts Rated:
182182
Pääsääntöisesti yhteistyö nimenomaan Zafmanin kanssa on toiminut mielestäni hyvin ja ainakin omalta osaltani olen koettanut pitää hänet ajantasalla U21-junnujen kehittymisestä.
Enemmänkin asia on tainnut vaivata tätä tausta organisaatiota, kun en ole välittänyt heille taitotasoja junnuista. Tähän toimintaan minulla on selkeä syy, eli minä, toimivana U21-valmentajana, olin luvannut aikanani, että tiedossani olevat taidot eri pelaajista ovat vain ja ainoastaan minun ja pelaajan oman valmentajan välisiä asioita ja tätä lupausta olen kunnioittanut.

Millä tavalla olisit rikkonut sanasi jos olisit antanut meille luvan ottaa yhteyttä pelaajien omistajiin ja jutella heidän kanssaan?
Vai menikö jääräpäisyys/itsekkyys ennen Suomen parhaan ajattelemista? Lähinnä minä olen ollut aika kärsimätön jne tässä kuten tiedät, ei minulla ole mitään omaa intressiä koko asiassa, astun heti sivuun kun halukkaita löytyy, mutta olisi koko Suomen BB-kansalle mielenkiintoista kun joskus voisi tulla menestystä ja saisimme jotenkin kilpailukykyisiä pelaajia. Varsinkin tarvitaan niitä SF/PF-pelaajia, no tästä nyt on jankutettu avoimesti ja muutaman henkilön kesken jo 1000 kertaa...

!zazhigai!
This Post:
00
136338.91 in reply to 136338.90
Date: 3/25/2010 6:05:28 PM
Overall Posts Rated:
3636
Kun nyt näihin karkeloihin ryhdyttiin, niin...
Aiotko luvata/lupaatko pitää managerilta saamasi taitotasot vain omana tietonasi?
Millä tavalla ajaa Suomen etua se, että junnu-MJn pelaajan tiedot ovat MJn tukihenkilöiden tiedossa?
Miten välttämättömäksi koet sen, että MJn tukihenkiköt keskustelevat kanssasi, ennenkuin ottavat yhteyttä junnu-MJn pelaajan manageriin?
Viimeistä kysymystä saa perustella vapaa muotoisesti 40-60 sanalla, muihin ei sana rajoituksia.

This Post:
00
136338.92 in reply to 136338.91
Date: 3/25/2010 7:01:46 PM
Overall Posts Rated:
182182
välikommentti vain tähän että eihän niin pitäisi olla että on ison-mj:n pelipaikkavastaavia ja sitten on junnu-mj ja sen manageri erikseen. ehkä tähän asiaan on nyt sitten eri mielipiteitä mutta alusta asti luulin että nopeasti pääsisimme siihen malliin että olisi yksi organisaatio, muuten en olisi lähtenyt koko hommaan uhraamaan voimia. en odottanut esteitä, niitä näköjään nyt on... ilmeisesti jotkut pitävät tärkeänä pitää salassa treenattavan taidot mj-ryhmältä (jos sellainen olisi olemassa). aika vähän "törmäyksiä" kuitenkin esiintyy kun pelaajat ovat kerhoissa ympäri maailmaa. ja myös nämä tuoreet pelipaikkavastaavat ovat kolmosesta, kakkosesta ja sm-sarjasta enkä usko että kukaan olisi mukana tässä talkoossa sen takia että kalastaisi tietoja vastustajan pelaajista omassa sarjassa... no mutta, tämä äänestys ehkä antaa osviittaa sitten myös siitä, miten kansa haluaa että nämä asiat hoidetaan ja miten ei...

!zazhigai!
This Post:
00
136338.93 in reply to 136338.92
Date: 3/26/2010 1:22:44 AM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
no mutta, tämä äänestys ehkä antaa osviittaa sitten myös siitä, miten kansa haluaa että nämä asiat hoidetaan ja miten ei...
Juurikin näin. Mitään muuta äänestystä ei pidetä tämän piirissä kuin vaalit ja täälläkin vain murto-osa managereista edes laittaa kommenttia. Koita siinä sitten saada keskustelua ja kehitystä aikaiseksi.
Ongelmia on ja niitä tulee jatkossakin olemaan, niin kauan kuin ihmiset tätä peliä pelaavat. Minun puolesta voin vaikka heti poistaa nuo valitut "pelipaikkavastaavat" ja palata entiseen, joskaan en näe että se olisi NT etujen mukaista.

Advertisement