Ook vanuit hier een zonnig Rotterdam, iedereen succes, in de playoffs en regulation en volgend seizoen natuurlijk. Na vele vele seizoenen ga ik afscheid nemen. Meerdere malen in de DBA mogen uitkomen, stappen terug gezet en weer opgebouwd, u21 talenten mogen leveren aan zweden en één aan Nederland. Maar dit is een beetje het hoogst haalbare voor mij geweest. Hoop dat het spel zich verder ontwikkeld en meer Nederlanders gaan deelnemen.
Ik heb veel plezier aan BB beleeft al vind ik wel dat er een aantal punten van aandacht zijn. Het is natuurlijk persoonlijk maar bij een basketball game met meer dan 10 spelers op het rooster vind ik wel dat een brede selectie met multi skilled spelers belangrijk zou moeten zijn. Nu kun je met 4 toppers en een redelijke speler met gemak 2 a 3 games in de week je spelers 48 minuten laten spelen en makkelijk winnen, zeker als je traint op GS. Blessures kunnen wel erg lang duren, natuurlijk het leuke daarvan is de onvoorspelbaarheid, maar 3-4 weken real life tijd bederft het spelplezier, doe dan wat meer blessures maar dan een weekje of zo. Friendlies regelen vind ik ook een heel gedoe, in het weekend kan ik moeilijk online, vrijdag kun je niks doen dus dan wordt het maandag eindeloos klikken om iemand te vinden die ook nog geen scrimmage heeft. Maar goed genoeg geneuzel.
Iedereen a great summer !!!!!