Gaat nog steeds lekker met de Bucks.
Spurs lijken ook weer op koers voor de play-offs. Echt een geweldige club.
In het oosten valt Washington weer erg tegen. En de drie duurste spelers nog seizoenen lang onder contract. Hoe gaan ze daar ooit het tij keren????
Cleveland valt mij persoonlijk erg tegen, maar anderen hadden verwacht dat ze dramatisch zouden zijn. Kevin Love traden naar Washington voor Mahnimi en Rivers. Mahnimi heeft net als de rest van de veteranen in Cleveland nog 2 jarig contract. Rivers is in zijn contract jaar. Washington krijgt dan wel weer een lang contract erbij, maar ja, hun drie duurste spelers liggen toch al lang vast. En wie wil die nu nog hebben?
In het westen vind ik vooral Sacramento met 3-3 erg opvallen en de Clippers en Grizzlies met 3-2, denk niet dat die dit kunnen volhouden, maar is toch lekker om zo te starten, dat geeft een club hoop.
Minnesota valt vooralsnog tegen met 2-4. Al die herrie met Butler werkt niet positief. Denk dat dit weleens een stap terug kan zijn voor Minnesota.
Houston met 1-4 en Oklahoma met 0-4 lijken vooralsnog nergens op. Dit waren toch de twee grootste bedreigingen voor Golden State? Denk wel dat ze nog de play-offs kunnen halen, maar ja het gat mag niet te groot worden, want in het westen zijn toch weinig teams waar je zo ff van wint. Alle teams in het westen, zouden denk ik in het oosten een serieuze kandidaat zijn om de play-offs te halen.
Ik heb nog niet echt een rookie radar dit seizoen, iemand anders wel?
Only in the dark, we succeed!