Tänkte som du bjuder över mig hela tiden xD Är ju onödigt att trissa upp priset från min sida om du gärna vill ha honom. Vill du ha honom så lägger jag mig nu från mera bud.
Nu finns en 21årig MVP ute till försäljning ifrån ett kinesiskt lag. http://www.buzzerbeater.com/player/33689846/overview.aspx Med tanke på att han har fin outside-skills (PG just nu) men är 211cm (med endast 55% potential fylld) så känns det väl möjligen som något man borde se till att han blir tränad för det stora landslaget? Min rotation är outside just nu så möjligen någon annan.
Brutalt överpris för honom, men visst är han ett intressant TO.Hade dock haft is i magen om jag var dig, skicka honom ett mail och säg att han får lägga upp honom igen till ett mer vettigt pris om han vill ha honom såld..
Haha jag har i princip samlat sedan utopia började så jag har lite pengar men mer än jag bjudit nu kommer jag inte göra haha, så vill du ha honom och bjuder över så lägger jag mig! Jag har talanger så jag klarar mig ^^Visste du inte att mitt första lags tidigare namn var Shanklin United ;)