BuzzerBeater Forums

Help - Vlaams > Nieuwe trainer? Geen geld!

Nieuwe trainer? Geen geld!

Set priority
Show messages by
This Post:
00
142990.9 in reply to 142990.8
Date: 7/2/2010 10:59:24 AM
Overall Posts Rated:
00
hierbij kan ik je vertellen dat ik een klein overzicht had van zijn financiele status alsook van zijn spelers AEM startte heel net en had dus mijn advies gevraagd waarbij ik dan ook netjes naar zijn spelers vroeg en wat zijn bedoelingen waren met bepaalde spelers hij had het geluk jah van al direct iets te hebben in zijn team.
Zodoende hebben we ons daarop gebaseerd en heb ik hem het advies gegeven om zijn draft af te wachten en in tussentijds toch te kijken voor een deftige trainer lvl4 en heb ook gezegd een trainer lvl5 goed zou zijn.
Ik weet dat we hier een meningsverschil door hebben maar als ik zijn team bekeek en daarbij ook zijn bedoelingen door kreeg wist ik dat dit iets was dat ik zou hebben gedaan.

Als ik dan nu kijk naar wat hij tot dusverre heeft gedaan met zijn team denk ik wel dat ik een goede keuze heb gemaakt.
Ja hij heeft geluk gehad in zijn draft maar dat is mss altijd zo als je net start had het ook en toen deed ik een verkeerde keuze door mijn beste draftee te verkopen waar ik nog steeds een beetje over zit mokke

hopelijk neem je dit voorlopig wel als een degelijke uitleg aan de raad die ik aan AEM heb gegeven indien niet dan ben ik genoodzaakt om verder te gaan uitdiepen :D

This Post:
00
142990.10 in reply to 142990.9
Date: 7/3/2010 3:42:29 AM
Overall Posts Rated:
9696
jeps. Het verschil zit hem in het feit dat jij 1 persoon advies hebt gegeven op grond van zijn gegevens, wat uiteraard perfect is.

Echter de posts hier worden door iedereen gelezen die geinteresseerd is, en zo kunnen er dus teams komen kijken die dan lezen dat ze direct een level 5 trainer moeten kopen, en dat opvolgen en dan later in de problemen komen.

Vandaar mijn uitleg dat het niet zo simpel is als dat. Zodat ze weten dat ze moeten opletten.

PS: ik was me niet bewust van een meningsverschil. Mijn doel was gewoon de info verbreden, om te voorkomen dat iedereen er van uit gaat dat het simpel is wat je in het begin moet kiezen.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.