BuzzerBeater Forums

BB Suomi > National Team Speeches / Ehdokkaiden vaalipuheet

National Team Speeches / Ehdokkaiden vaalipuheet (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
29196.9 in reply to 29196.1
Date: 5/10/2008 5:01:31 AM
Overall Posts Rated:
2626
No nyt on tullut aika tuoda itsenikin esiin, kun olen hieman katsellut uusien ehdokkaiden lupauksia ja panettelua. Totta on etten ole ollut riittävästi äänessä, mutta ehkä asiassa on myös toinen puoli, tämä paikka tulee aina olemaan tuulinen ja koskaan ei tule olemaan aikaa, jolloin kaikki pelaajat olisivat tyytyväisiä MJ:n toimintaan. Olen koettanut pitää itseni sitoutumattomana minnekään yksittäiseen joukkueeseen ja nimenomaan Suomen joukkueen puolella ja siksi olen koettanut etsiä pelaajia kaikista seuroista eri sarjatasoilta.
Olen mielestäni onnistunut joukkueen kanssa varsin hyvin ottaen huomioon, mitkä olivat lähtökohdat aloittaessa. Apua olen koettanut foorumien kautta pyytää, mutta jostain syystä se mitä olen hakenut ei ole saanut teiltä odotettua vastakaikua.
Mielestäni joukkueessa pitää pelata parhaat mahdolliset saatavilla olevat pelaajat. Se, että ovatko nyt ringissä olevat pelaajat parhaat mahdolliset on aivan mahdoton sanoa, koska joukkueita on todella paljon ja tiedot joita MJ valmentajalla on käytössä ei aina ole riittäviä. Uskoisin että nyt olen huomattavasti valmiimpi viemään Suomea edelleen ylöspäin ja iloman muuta teidän kaikien tuella. Omiksi vahvuuksiksi lasken juuri joukkueen nykykunnon tuntemisen ja pelitaktiset tiedot joita olen oppinut viime kausien aikana (MJ ei ole sama asia kuin oma joukkue sarjoissa).
Suomi on kuitenkin noussut MJ-rankingissa kaudellani jonkin verran ja olen varma, että nousujohteinen suunta tuloee jatkumaan.

Toivoisin saavani luottamuksenne vielä jatkossakin ja lupaan viedä Suomea eteenpäin nyt kun alku on rakennettu.

-Oldtimer-