tosi onneton kausi tähän mennessä...pois cupista, joka tasa peli on tappio minulle
random? en mä tiedä
mutta laskin jokaista ottelua kohti luokituksen summat...
paska pelil, tosi paska ja typerä peli
enjoy guys
Ihan noin yksioikoisesti et voi laskea pitikö sun voittaa vai hävitä ? Pelipaikkakohtaisessa vertailussa (n.
56,5 -
75,0) sait pahasti pataan kaikilla muilla paikoilla paitsi sentteri, joka meni suunnilleen tasan.
Kuten jo aikaisemminkin olen sulle "vinkannut": On ihan turha odottaa kolmosen nousijana jättimenestystä kakkosessa, tasoero sarjoissa on etenkin ensi kertaa täällä vieraillessa valtava !!! Lazzella ja mulla ehkä vähän eri lähtökohdat sarjatulokkaina kun ollaan oltu täällä aiemminkin ja osattu rakentaa jo muutama kausi joukkuetta täällä pärjäämistä varten.
Odotukset tietysti kaksi kautta kolmosen finaaleissa olleena on sulla melkoiset, mutta kyllä täällä kakkosessa vaan totuus ikävä kyllä melko nopeasti valkenee.
Lisäksi tasoero Mahti Kasin hyväksi on melkoinen, uskoisin, että saadaan lohkona pataan noin keskimäärin 3 - 5 joka kierros.
Toisaalta kun katsoo sun ja pahkitsan rankingia niin 54/17 kertoo aika paljon olennaista.
Tsemppiä vaan ja yritystä, kaudesta pelattu vasta kolmannes, kaikki on edelleen auki. Asettelet nyt vaan omat tavoitteesi realistisesti eli tällä kaudella keskityt pysymään sarjassa etkä haihattele noususta SM-sarjaan !