Öö, tota nyt en ihan tajua tuota sinun hyökkäystä minua vastaan, enhän minä ainakaan omasta mielestäni sinua lainkaan mollannut vaan jopa hieman kehuin? Ja en minä sinua kritisoinut, vaan kerroin oman mielipiteeni että MJ on mennyt eteenpäin. Ja anteeksi jos nyt otit tuon 30nostoa- jutun noin isona vääryytenä.
Ja anteeksi vain, mutta voisitko kertoa kuka minut on lähettänyt tuonne vaaleihin? Luulin sen olevan jokaisen oma valinta mennä sinne ehdokkaaksi?
Vielä muistin virkistämiseksi kerron että olen aivan itsenäinen, täysi-ikäinen ihminen, joka osaa ajatella omilla aivoillaan sen verran että olen päässyt jo muutamasta koulusta ihan ok papereilla läpi, ja uskon ainakin että osaan tehdä oma-alotteisesti asioita. Ihan näin tiedoksi hene10 ja muillekkin että en ole käynyt siellä paholaisten luolassa ( lue irkissä) pariin viikkoon ennen kuin menin ehdolle vaaleihin.
Eikä kyllä itselleni ole tullut paha mieli noista valinnoista, eiköhän BB-managerit osaa äänestää sinne sen oikean ihmisen MJ peräsimeen, jonka itse sinne haluavat.
Toivon mukaan tämä klaani/ryhmä/luola- jutustelu nyt loppuu, kun ainakaan minusta zafman, sekä minä olemme puhuneet täällä AINA omasta puolestamme, ainut joka on klaania/klubia/seuraa/veljeskuntaa/kuntayhtymää mainostanut on NaiCou, ja hänkin puhuu tuosta ihan IRL- "klaanista",
johon minä tai zafman emme varmasti kuulu.
Last edited by ietu at 8/4/2011 1:58:40 AM