Jo, vi kör hårt ungefär en gång varje tredjedel av säsongen så vi inte ska få för katastrofalt publiktapp inför divII nästa säsong. Jag hoppades på att stoppa Tigranyan och det gick ju bra så länge att jag hade tillräckligt stor ledning när min stopper skadade sig.
Jag hade ganska kul när jag värvade inför denna säsongen. Hade ingen brådska och kunde köpa spelare som passade in i mallen ganska billigt. Har ett gäng som är gamla och färdigtränade och ett yngre gäng som tränar på utav bara den.
Gabriel t.ex. har poppat 9 steg sedan starten på säsongen och börjar se ut som en blivande 6:e gubbe när jag kommer tillbaka med ett riktigt lag.
Sedan ska ju inte Stridbrant kunna göra 24 poäng på Wedling, men tydligen tyckte han att han hade hittat någon brist i Wedlings försvarsspel när han kollade scout-filmen (på VHS så klart), så han öste på...
Edit: Gandalf Wieskoppel ringde precis och avslöjade att han hade hittat sin trollstav som har varit borta sedan han slogs mot Balrogen i den där filmen, så nu är vi tydligen oslagbara resten av säsongen?
Last edited by LA-Foetus at 1/21/2017 4:52:15 PM