BuzzerBeater Forums

BB België > [LA] Vlaamse Fouten

[LA] Vlaamse Fouten

Set priority
Show messages by
This Post:
00
11062.92 in reply to 11062.85
Date: 4/2/2008 3:44:26 AM
Overall Posts Rated:
9696
heb voor die dringende vertaling al een copietje genomen van jullie en hier en daar wat aangepast.
Er stonden 2 taalfouten in, zie onderaan mijn post aldaar voor de verbeteringen die jij aan jou tekst nog kan maken!

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
11062.93 in reply to 11062.92
Date: 4/2/2008 4:53:05 AM
Overall Posts Rated:
506506
Is goed, geen probleem Ik pas het even aan ook.

Edit: Ik zag nog een fout in de 1e alinea: specials ---> speciaals.

Ik weet niet of het in Vlaams ook speciaals moet zijn, maar in het Nederlands wel iig.

Last edited by BB-Patrick at 4/2/2008 5:03:27 AM

This Post:
00
11062.94 in reply to 11062.92
Date: 4/2/2008 10:35:10 AM
Overall Posts Rated:
00
Oei, wist ik niet, ik heb op het LA forum ook hun tekst gekopieerd en geplakt, met hier en daar aanpassingen... Ik wist niet dat jij dat ook al had gedaan...

Viva.

This Post:
00
11062.95 in reply to 11062.94
Date: 4/2/2008 3:07:49 PM
Overall Posts Rated:
9696
Het leven is aan de snellen he. ;)
anders moet ge uwe post maar verwijderen, kwestie van Mark geen koppijn te bezorgen.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
11062.96 in reply to 11062.95
Date: 4/3/2008 8:16:46 AM
Overall Posts Rated:
00
Al lang gedaan, don't worry! ;-)

This Post:
00
11062.97 in reply to 11062.96
Date: 4/4/2008 6:19:37 AM
Overall Posts Rated:
00
Regels --> training:

Ook hier weer hebben we geprobeerd om een zo breed mogelijk aanbod aan trainingstypes te voorzien. Je kan dus zelf vrij goed bepalen hoe je je spelers wil zien groeien.

zoals Afstandsworpen en Balbehandeling). (moet dit niet in de paragraaf hieronder?)

Vanuit het eerste menu kan je een van de vele trainingstypes kiezen. Terwijl vele van deze keuzemogelijkheden overeenstemmen met een specifieke vaardigheid van de spelers (zoals inside verdedigen of rebounden ) , zullen sommige meerdere vaardigheden ontwikkelen.

Vanuit het tweede menu kan je dan kiezen welke posities je wil trainen. Spelers zullen enkel beter worden wanneer ze zowel trainen als tijdens de wedstrijden ervaring opdoen. Je kan kiezen om je coach elke week één of twee posities te laten trainen, en zo een paar spelers snel te laten vorderen, of drie of meerdere posities te laten trainen maar dan met iets minder effect.. Spelers zouden ideaal gezien 48 minuten speeltijd per week moeten krijgen. Dit staat gelijk aan 1 volledige wedstrijd. Hiermee krijgen ze een volwaardige training. Wanneer ze meer minuten spelen is dat geen probleem, wanneer ze minder dan 48 minuten per week spelen, zullen ze nog steeds verbeteren, maar minder snel dan wanneer ze meer speeltijd zouden krijgen.

Het eerste dat je kan selecteren in de lijst is Groepstraining, en dit werkt iets anders dan de overige keuzemogelijkheden. Wanneer je deze vorm van training kiest, heb je in het tweede menu drie opties: Vorm, Vrijworpen, en Conditie. Bij deze vorm van training is het makkelijk voor je coach om iedereen in het team te trainen (hij kan de spelers een uurtje vrijworpen laten nemen, of rondjes rond het gebouw laten lopen). Het maakt dan ook niet zoveel uit of de spelers tijdens de wedstrijden speelden of niet. Met Groepstraining worden dus alle spelers getraind, onafhankelijk van het feit dat ze die week in een wedstrijd mochten spelen.

Met de andere trainingstypes zullen spelers niet alleen vlugger verbeteren met extra speeltijd in wedstrijden, maar ook zullen meer getalenteerde spelers sneller verbeteren dan andere. Een goede inside verdediger en rebounder zal bijvoorbeeld vlugger verbeteren in blokken dan een slechte inside verdediger en rebounder dat zou doen. Dit is om je aan te moedigen om spelers te trainen met een goede combinatie van vaardigheden, maar er zijn vele combinaties die goed samenwerken - - je kan dus de spelers ontwikkelen die jou (=jouw) ploeg net nodig heeft.

Iets om niet te vergeten: Net (zonder hoofdletter) zoals in het echte leven zullen jonge spelers sneller vaardigheden aanleren dan oudere spelers, en grote spelers trainen sneller bepaalde vaardigheden dan kleine, maar kleine spelers trainen dan weer sneller in andere vaardigheden dan de grote… Als je je je trainings schema wil optimaliseren, zal je hier rekening moeten mee houden.

Climbing the BB-mountain. Destination: the top.
This Post:
00
11062.98 in reply to 11062.97
Date: 4/4/2008 7:12:17 AM
Overall Posts Rated:
9696
potver.
is dat niet dezelfde tekst die ik onlangs ook al eens moeten herschikken heb...
volgens mij zit daar ne bug in... moete we in het oog houden.

This Post:
00
11062.99 in reply to 11062.83
Date: 4/4/2008 7:23:08 AM
Overall Posts Rated:
9696
Joepie! Tijd dus om jullie nog wat werk bij te geven. :-p

Ploeg --> Klassement

Onderste kaders:

Afdelings leiders (= Afdelingsleiders)
Minimum 11 wedstrijden gespeeld.

Gemiddeld aantal punten per wedstrijd
Speler Ploeg PPW
...

Gemiddeld aantal rebounds per wedstrijd
Speler Ploeg RPW
...

Gemiddeld aantal assists per wedstrijd
Speler Ploeg GPW (=APW)
...

deze waren moeilijk terug te vinden, maar ze zijn aangepast.
Alles weer aangepast!

This Post:
00
11062.100 in reply to 11062.98
Date: 4/5/2008 5:37:34 AM
Overall Posts Rated:
00
potver.
is dat niet dezelfde tekst die ik onlangs ook al eens moeten herschikken heb...
volgens mij zit daar ne bug in... moete we in het oog houden.

Idd, was zelfde gedeelte.

This Post:
00
11062.101 in reply to 11062.100
Date: 4/7/2008 4:54:55 AM
Overall Posts Rated:
00
Ploeg --> overzicht

Lees pers blog (= persblog)

This Post:
00
11062.102 in reply to 11062.101
Date: 4/7/2008 6:48:53 AM
Overall Posts Rated:
9696
done

Advertisement