Tack för omtanken både för dig och Jokehim. Vi får se vart det tar vägen, men sluta kommer jag inte göra.
Finns väl 3 scenarion, och jag kände för att få in lite energi och lust med spelet igen, vad är väl roligare än transfern då ;)
1) Minimalt med spelare blir sålda och vi fortsätter på den inslagna vägen, kanske att byta ut någon spelare, problemet just nu är att jag går plus minus noll på en säsong, vilket inte håller i längden.
2) Vi hittar någon fin draftee och får sug på att träna upp de/den (lite osannolikt mtp draften vad jag sett just nu)
3) Vi skrapar ihop lite pengar och byter ut laget mot ett som har lite potential, men där vi kommer gå en del plus per säsong, och kanske hankar oss kvar i SBBL tills de är redo att blomma ut.
Träningen hittills har gått riktigt segt, speciellt på Greger som är i stort sett tränad med lvl 7 tränare tills för 2 säsonger sedan från att jag köpte han. De andra går lite bättre men inte perfekt. Hade hoppats på ett par mer LL spelare än bara Greger, och Alföldi borde vara med i en trupp kan jag tycka. Galandi o Lazetic borde komma med framöver.