Mutta eikö tämä sinun kysymyksesi ole suurin piirtein sama kuin silloin viimeksi vai mikä ero tässä on?
Periaatteessa. Saatat ehkä tulevaisuudessa kohdata saman ongelman kuin minä jos jatkat maajoukkuepelaajan treenaamista. Vaikka kysyin lähes samasta asiasta aikaisemmin se ei poista sitä, että asia ihmetyttää ja ärsyttää vieläkin. Yleensä jos jokin häiritsee niin silloin pyritään etsimään ratkaisua asiaan.
Etkö saanut silloin hyvää vastausta?
Niin no miten sen vastauksen nyt ottaa.. Viimeksi kysyin että mikäköhän on vikana nyt kysyin että olisikohan potentiaali loppu. Toki saivarrellahan voi aina.
e. ja vielä minulla on hirveän huono muisti niin hyvähän asioita on aina välillä kerrata :D
No en tiedä mutta jostain olen lukenut että pidemmät pelaajat saavat esim. levyreissä ja pienemmät taas sitten esim pallonkäsittelyssä. En siitä syöttämisestä tiedä sitten.
Saman olet lukenut sitten kun minä. Jos nyt tulkitaan sanatarkasti niin eihän tuossa puhuta syötöstä mitään. Tällöin itse näen asian, että pituudella ei pitäisi olla merkitystä syöttötreenissä. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä etteikö näin voisi olla..
Last edited by Juuso at 4/18/2009 1:32:30 PM