BuzzerBeater Forums

Ajuda - Català > Apadrinaments

Apadrinaments

Set priority
Show messages by
This Post:
11
122081.95 in reply to 122081.94
Date: 11/9/2022 1:19:01 PM
Iluro Sport
IV.8
Overall Posts Rated:
106106
Second Team:
Iluro Scout
Hola.
Els partits que compten per l'entrenament són els de lliga, els de copa i els amistosos quan estiguis eliminat de la Copa, és a dir, els partits de dissabte, dimarts i dijous. Partits de Campionats BBM, Copa Màsters B3 i Lligues Privades no serveixen per l'entrenament, per tant no compten.

This Post:
11
122081.96 in reply to 122081.94
Date: 11/10/2022 10:01:41 AM
Súria Lakers
IV.15
Overall Posts Rated:
32983298
Second Team:
Súria Lakers II
Hola Alaltrabanda, afegeixo una cosa a la que en Dave-Pap.

Hola.
Els partits que compten per l'entrenament són els de lliga, els de copa i els amistosos quan estiguis eliminat de la Copa, és a dir, els partits de dissabte, dimarts i dijous. Partits de Campionats BBM, Copa Màsters B3 i Lligues Privades no serveixen per l'entrenament, per tant no compten.


a) Els partits de Lliga + Copa/Amistosos compten pels minuts setmanals i també per l'experiència dels jugadors.
b) Els partits de BBM + B3 no compten pels minuts setmanals però si ho fan per l'experiència.
c) Els partits de LP no compten pels minuts setmanals ni per l'experiència.

1) Els partits del grup a) tenen en compte les lesions que es produeixin en aquests partits i afectaran pels següents.
2) Els partits dels grups b) i c) no tenen en compte les lesions que es produeixin en aquesta partits i no afectaran als següents.

PKT desde la Temporada 4



Para ver la imagen en mayor tamaño:
(https://i.postimg.cc/mDhxMLDX/e3700169252f336ab3c187ad4773...)
This Post:
11
122081.97 in reply to 122081.96
Date: 11/10/2022 10:49:06 AM
Overall Posts Rated:
22
Moltes gràcies als dos!

From: Khentar
This Post:
00
122081.98 in reply to 122081.97
Date: 11/21/2022 7:20:50 PM
C.B. Almogavers
IV.24
Overall Posts Rated:
102102
Bones cracks!!

Em presento, sóc el Khentar (el meu nom és David) i he tornat a aquest gran joc que vaig abandonar ara ja fa molts anys.

Vaig començar a jugar al Hattrick al 2005, i uns quants anys més tard em vaig registrar al BB, vaig estar jugant bastants temporades, però al final van començar a tocar coses dels jugadors, es van devaluar molt els meus, i ho vaig acabar deixant (per aquell llavors encara tinc captures d'imatge que tenia 22M acumulats...) la llàstima és que vaig deixar esborrar l'equip (no com al HT, que ho vaig deixar durant uns anys, però sempre m'acabava connectant quan m'avisaven de què perdria l'equip...).

Doncs res, pel grup de Telegram de HT em van parlar del BB, i vaig tornar a caure... hehe.

La veritat és que he agafat el joc amb moltes ganes i crec que ara serà per quedar-m'hi definitivament.

He començat llegint molt, tot i que el que pitjor porto per ara és el tema tàctic... la meva ment pensa massa amb el motor de HT i crec que aquest joc funciona molt diferent...

Us explico el que porto fet de moment...

1.- Fitxar un entrenador de nivell 4 i un entrenador juvenil també de nivell 4.
2.- Invertir 10k a l'Scouting
3.- Fitxar 5 jugadors de 18 anys entrenables (4 SE i un JF), que juntament amb un JF de 18 anys que em venia a l'equip, els hi entrenaré 1vs1(Alers) durant 1 o 2 temporades
4.- Despatxar molts dels jugadors del meu equip inicial, només m'he quedat amb les 3 estrelles i amb 3 suplents més que he trobat adients.
5.- Gastar tota la resta de diners en ampliar l'estadi.

Ja m'anireu veient per aquest fòrum de tant en tant (com a mínim mentre em duri el "Hype" del joc) hehe!

Salut!

P.S.: No m'havia passat abans per aquí, perquè fins avui no he estat investigant per les "carpetes" dels fòrums... Estàveu ben amagats! (I una llàstima, perquè la primera setmana d'entrenament la vaig perdre perquè no vaig jugar cap partit, d'haver llegit la vostra guia abans, hagués entrenat tirs lliures com a mínim als 6 jugadors de l'equip que m'he acabat quedant...) :_(

EDITO: Per afegir un sisè punt!

6.- Començar a utilitzar moltíssim l'eina del Buzzer-manager per analitzar els rivals i enregistrar els entrenaments, i també l'eina del coachParrot per poder preveure les qualificacions dels meus partits i poder decidir millor les alineacions per a cada setmana.

Last edited by Khentar at 11/21/2022 7:23:41 PM

From: Budi

This Post:
11
122081.99 in reply to 122081.98
Date: 11/29/2022 5:49:28 PM
Overall Posts Rated:
2121
1- Evitaria l’entrenador juvenil, ho veig un cost innecesaari.
2- Apostaria per jugadors de 19 anys i potencial mínim super-estrella. Relacio cost/benefici són les millors opcions, si busques bé, per 25-50.000$ trobaras bones gangues. Els de 18anys són molt cars per l’edat.
Penso que al principi lo que et pot donar un valor afegit és comprar barat i vendre car. Desconec el motiu, pero a vegades pots fitxar jugadors per 25.000-100.000$, que un jugador similar despres en 1-3setmanes es ven per 200.000$. Hi han fluctuacions molt aprofitables, pero has de fer un scouting del mercat exhastiu.

Aposta per jugadors que tinguin secundàries. Si son exteriors, que tinguin defensa interior, rebots i tir interior minim en 5. Especialment valoro rebots en exteriors, ajuda a l’equip a defensar. Tipo que a la llarga tinguis un base amb rebots 8-9 i el rival el base amb rebots 3, es nota diferencia. Tambe per defensar el tir interior que ara molts exteriors el tenen alt, va be tindre defensa interior. Resistencia vital tindre mínim 4.
Si son interiors, defensa exterior minim amb 5. Ara que tothom entrena tir i 1/1 A/AP, necesites interiors amb bona DE i més si utilitzaras zones. Un AP amb DE 9-10 fa feina. Tambe que parteixin de 5 en tir o pases.

A nivell tàctic aposta per una tàctica exterior o interior(a mi sempre mha agradat ritme ràpid). Ja sigui mirar endins o correr i tirar. A més a més intenta utilitzar una tàctica secundària, d’enfoc equilibrat i ritme normal. Això fa que siguis un equip difícil de predir. Equivocar les prediccions fa perdre partits fàcilment. Si els teus jugadors són complets, ajuda molt a lhora d’utilitzar zones.

A mi és una mica lo que m’està servint per l’equip d’Utopia, pujant-lo a III i mantindre’l comodament, entrenant 6jugadors i venent mínim 1 per temporada per ampliar infraestructura.

Last edited by Budi at 11/29/2022 5:52:11 PM

From: Budi
This Post:
00
122081.100 in reply to 122081.99
Date: 11/29/2022 5:58:23 PM
Overall Posts Rated:
2121
Lo del mercat de transferències per això per mi és lo més important. Més o menys tothom ara entrena bastant bé, difícil trobar ventatge competitiva, però si domines preus, scouting etc. crec que pots treure un edge bastant important vers els altres equips de la teva lliga.

Al principi per fer-te una idea i evitar sobrepagar va bé no pagar més per un jugador fitxat fa 30-60dies per 50-100.000$ i que ara el vengui a 200.000$, perque li estas pagant el ROI.

From: Khentar

To: Budi
This Post:
22
122081.101 in reply to 122081.99
Date: 11/30/2022 6:33:30 PM
C.B. Almogavers
IV.24
Overall Posts Rated:
102102
Bones!

Gràcies pel teu missatge! et responc als teus punts:

1.- L'entrenador juvenil el vaig fitxar molt barat i amb molt bon sou (7k) així que el mantindré les dues temporades que els meus 6 entrenables tinguin 18 i 19 anys. A part, tinc un parell que els segueixen les seleccions U21, dubto que arribin a res, però bé, millor amb aquest entrenador que sense ell.

2.- Quan vaig començar amb l'equip (fa 3 setmanes) era just l'època en què tothom ficava a la venda els seus draftejats, i em vaig poder comprar 4 SE de 18 anys amb STH > 50. Els altres dos entrenables són JF, un em venia amb l'equip i l'altre el vaig fitxar amb STH > 55 perquè ja no trobava SE a bon preu.

3.- Al Hattrick he tingut èpoques de jugar amb el mercat, però no és una cosa que em cridi gaire l'atenció, a part de que requereix de bastant d'esforç i sobretot de cert grau de perillositat, perquè et pots pillar els dits amb una compra i perdre tot el benefici que portaves acumulat fins llavors. I més ara al principi, que la veritat és que vaig molt peix amb els diferents jugadors i els seus preus. Estic molt convençut de què no em penso a ficar a jugar a comprar i vendre jugadors...

4.- De moment com que no tinc mínim salarial durant 24 setmanes, no he fitxat res més que els entrenables, així estalvio setmana rere setmana. Quan tingui el mínim salarial, crec que ja se'l menjaran tot els meus entrenables, així que no tinc clar a partir de quina temporada em podré començar a mirar fitxatges... jejeje

5.- A nivell tàctic de moment jugo paciència (ja que només tinc un bon tirador) i d'aquesta forma li van moltes pilotes a ell, i també moviment, perquè el segon millor tirador també és exterior. Interior no ho puc jugar perquè no tinc gens de bon atac interior, i atacs ràpids només els jugo contra equips molt dèbils, perquè el meu rebot no és gaire alt i si jugo ràpid i fallo molt, llavors acabaria concedint massa possessions per culpa del meu baix rebot.

6.- El tema d'ampliar estadi és la meva màxima prioritat, cada setmana vaig fent una ampliació amb els diners que vaig aconseguint, quan em toqui vendre 3 dels meus entrenables perquè passaré d'entrenar 6 posicions a 3 posicions, espero poder-ne treure una miqueta i poder aprofitar per ampliar bastant l'estadi.

Salut!

From: coachJJ

This Post:
00
122081.102 in reply to 122081.101
Date: 12/1/2022 12:31:31 PM
Pedraforca Cadells
II.1
Overall Posts Rated:
321321
Hola,
Del que expliques l'únic que no acabo de veure clar és la part dels entrenadors nivell 4. Tot i que han exampat algun BB fitxant-ne d'aquest nivell.

No n'hi ha tanta diferència entre entrenadors de diferents nivells, estaríem parlant de l'ordre d'un 3-5%
T'enllaço un missatge on se'n parla (268499.3)

Essent que tots són juvenils, jo em gastaria els quartos en un entrenador de juvenils almenys de nivell 5.
A mitja temporada són més assequibles.

Si la temporada que compleixen 20 anys no tens previst tenir-ne cap de més jove, el pots despatxar i intentar trobar un entrenador 5 per un preu raonable.

Ets un manager assenyat i comparteixo la majoria de les decisions que expliques.
Ànims i sort.

From: Khentar

This Post:
00
122081.103 in reply to 122081.102
Date: 12/1/2022 1:01:39 PM
C.B. Almogavers
IV.24
Overall Posts Rated:
102102
Ok gràcies!

De totes maneres tenint un entrenador de juvenils que cobra tan poc (7k) de moment no em plantejo canviar-lo :)

Abans canviaria l'entrenador normal, que cobra 13k, per un de nivell 5 :P

Salut i sort!

From: coachJJ

This Post:
00
122081.104 in reply to 122081.103
Date: 12/1/2022 2:05:06 PM
Pedraforca Cadells
II.1
Overall Posts Rated:
321321
Pels jovenets, importa més l'entrenador de juvenils ;-)

From: Khentar

This Post:
00
122081.105 in reply to 122081.104
Date: 12/1/2022 3:52:07 PM
C.B. Almogavers
IV.24
Overall Posts Rated:
102102
Tens la font d'això que comentes?

Jo li trobo sentit, però em van dir que cada nivell d'entrenador és un 3% i cada nivell d'emtrenador de juvenils és un 1%...

Last edited by Khentar at 12/1/2022 3:52:23 PM

Advertisement