BuzzerBeater Forums

BB Ceska Rep. > Národní tým U-21 - 1

Národní tým U-21 - 1 (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Maxson
This Post:
00
44857.951 in reply to 44857.949
Date: 11/14/2009 11:38:45 AM
Overall Posts Rated:
7979
Tak to je škoda no, že to nefunguje. Chce to asi uzavřený okruh lidí, kteří opravdu budou s mladými hráči trénovat jak se má. Je to asi ovlivněno malou komunitou. Na BB se zatím rozkoukávám a studuju jak s mladými trénovat, jinak děkuji i tobě za cenné rady, hned to šlo tuto sezonu poznat, kluci už se neflákali, ale trénovali :-) Jinak chci se zeptat, jde to opravdu poznat jestli mám hráče s potenciálem 6 a třeba 8. Jaký je rozdíl v tréninku?

From: Amare

This Post:
00
44857.952 in reply to 44857.951
Date: 11/14/2009 11:43:21 AM
BC Vizovice Plums
II.4
Overall Posts Rated:
4646
u mladých hráčů rozdíl v potenciálu nepoznáš, je to určitý strop skillů, který když dosáhnou, zlepšují se dál už jen velmi pomalu. a třeba hráč pot.3-4 může mít skilly klidně 12 a výš, což je pro U21 obvykle dostatečné. nemá ale šanci na seniorský NT, kde se bavíme o úrovních hlavních skillů dle pozice třeba kolem 15 i výš.

From: Maxson
This Post:
00
44857.953 in reply to 44857.952
Date: 11/14/2009 11:54:27 AM
Overall Posts Rated:
7979
OK, takže PunkFloid psal o seniorské REPRE, že není nic ztraceno když má vyšší potenciál ;-) Na BB je jeden zásadní problém podle mě je velký rozdíl mezi U-21 a seniorskou REPRE, protože hráč se skilly 12 je pro U-21 super, ale jamile bude mít 22 let, tak je pro seniorskou reprezentaci nepoužitelný a asi jen těžko najde někdo motivaci ho trénovat další 2, 3 sezony aby byl použitelný. Lehčí je ho prodat inkasovat solidní obnos a koupit staršího hráče, který zahraje výborně v ligové soutěži.

This Post:
00
44857.954 in reply to 44857.953
Date: 11/14/2009 12:03:08 PM
Overall Posts Rated:
1212
Omlouvám se, myslel jsem seniorskou repre (už jsem tam přidal vysvětlivku).