Ik denk dat je hier een foutieve inschatting maakt. Namelijk dat een 400k multiskill duur verkocht zal worden. Er zijn slechts enkelen die 400k salaris voor 1 speler kunnen en willen betalen. Die 400k multiskill zal dan als nog voor 1,5-2m te kopen zijn, omdat simpelweg zo goed als niemand zo'n speler kan betalen, waardoor de vraag laag is, waardoor de prijs laag is.Je trekt hier uiteindelijk een conclusie die ik al de hele tijd probeer aan te duiden. Waarom zijn er én komen er steeds meer van dit soort dure (ongeacht mono/multiskills) spelers op de markt, die door de gewone managers niet opgenomen kunnen/willen worden vanwege zijn de salaris. Verzadigt hierdoor de markt niet met dit soort spelers waardoor hun aankoopbedrag steeds verder zakt of i.i.g. niet gaat stijgen?Ik denk dat wij dit spel nu al langer spelen en onze inschattingen niet zomaar uit het niets komen. Ik geef toe dat wij niet de data bezitten die de BBs wel beschikken, maar ga niet zeggen dat wij achtelijk zijn. Wij zien toch ook wel wat er gebeurd met een beetje logica en de analyse van transferprijzen over de vele BB seizoenen die wij al spelen.
Ik denk dat je hier een foutieve inschatting maakt. Namelijk dat een 400k multiskill duur verkocht zal worden. Er zijn slechts enkelen die 400k salaris voor 1 speler kunnen en willen betalen. Die 400k multiskill zal dan als nog voor 1,5-2m te kopen zijn, omdat simpelweg zo goed als niemand zo'n speler kan betalen, waardoor de vraag laag is, waardoor de prijs laag is.
Oja, en pas maar op iedereen aan mijn kant van de League, en natuurlijk in het bijzonder Maupster komende zondag.Ik heb dit seizoen geld gespaard :evil: