[nog 1 overwinning en je bent binnen :0 misschien zie ik je dan weer in de finale. Niet dat ik dit seizoen de finale ga halen. Ben weer eens bezig met een complete team revamp ;)]
Nou, ben ditmaal al blij met handhaving :), voor een finaleplaats kom ik tekort. Verwacht toch nog wel wat van je, eigenlijk ben je nu voor het eerst niet de grote favoriet maar je zult nog wel wat uit de hoge hoed toveren :)
[Nou winnen tegen volleykid om uberhaupt nog kans te maken op rechtstreekse overleving. Gezien de stand miss niet moeilijk maar als ik zo naar zijn salaris kijk moet ik toch zeggen dat hij gewoon een sterk team heeft!]
Had die winst ook niet verwacht maar heb het team een beetje veranderd en dat pakt tot nu toe goed uit.
Volgens mij is hij niet meer zo actief en salaris zegt niet alles - alleen niet te dik wnnen hé anders kom ik weer in moeilijkheden :)
[Dat zal dan tegen mij moeten gebeuren!! Maar ik wil wel de 1e plek behouden!! Het word nog wel spannend. Wie komt waar op de ranglijst! Ik hoop dat ik plek 1 kan behouden...maar dat word nog lastig genoeg tegen Hosa stars!! Ik speel gelukkig wel thuis.]
Hoop dat ik je het lastig kan maken en er een leuke game van kan maken maar weet haast wel zeker dat ik kwaliteit tekort kom tegen je.