voisin kuule jopa varmaankin sanoa että minä tiedän enemmän kuin sinä ;)
Se voi hyvinkin olla.:) Näytti vain rumalta kun liityit mobbiin, siltä se ainakin ulkopuoliselle tuntui niin latelen tässä oikeudenmukaisuuden puolesta.
anteeksi, mutten ole liittynyt mihinkään, ehkäpä Superiin kohta, mutta mihinkään mobbeihin en ole. ajan tässä koko ajan vain tätä omaa asiaani, hene ja zafman ovat kiistelleet tästä pelipaikkavastaavasta, kisoista yms
Mutta minä olen koko ajan ollut vain sitä mieltä ettei potentiaalisia pelaajia päästettäisi sinne maajoukkueelle jo 18 vuotiaana, koska siitä ei minusta olisi mitään järkeä kun he eivät kuitenkaan hyötyisi siitä kovinkaan paljoa. tosin tuo 20-20 pakit olisi sellainen että ehkä vain muutama maailmassa lähtisi tekemään sellaista pelaajaa, tuhoten täysin oman tiiminsä menestysmahdollisuudet varmaankin. eli pitäisi olla varmaankin jokin farmitiimi tätä varten. itse en kyllä hevillä lähtisi tekemään jotain 20-20 äijää, joka olisi tällainen ehkä jossain 23-24 vuotiaana, jolla on sitten aivan avuttomat heittotaidot. Toki joku voi aivan hyvin tehdäkkin sellaisen ja itse en ainakaan tuomitse tätä, eiköhän valmentajalla ole silloin mietitty millaisen joukkueen/pelaajan haluaa itse rakentaa.