Geld nodig voor de aankoop van een top Nederlands talent? Pm 1 van onderstaande managers om een eerlijk early bid te vragen. Noteer in je pm om welke speler het gaat.
Dutch Pacers
(38253)Talentinho
(92835)It Arsjitektenburo
(93294)Team Kalebam
(38555)Golfbreker Capitals
(93430)Orgullo
(92851)---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste BB'ers!
De draft zit er weer aan te komen. Hopen dat we een flink aantal toptalenten kunnen toevoegen aan Project NT!
Het is uiteraard zeer belangrijk dat de toptalenten bij de juiste manager komen. Dus het zal flink focussen worden op de TL. Om alles goed te laten verlopen heb ik jullie geld nodig ;) Wie wil zich aanbieden als geldschieter? Jullie naam plaats ik in deze topic, in een overzicht, zodat managers jullie om hulp kunnen vragen. Hulp vragen wanneer het puur over het aantrekken van een toptalent gaat...
Wanneer een manager een talent wil kopen maar niet genoeg geld heeft en wat spelers wil verkopen, kan hij via een laag early bid geld genereren.
Daarnaast wil ik jullie vragen om de TL zoveel mogelijk in de gaten te houden voor 18-jarige MVP+ spelers met aardige startskills..
Wie wil helpen?
Last edited by Maupster at 5/12/2012 10:13:06 AM
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info